sobota, 8 września 2018

Chusta "Basic"

Znudzona...

Niedawno pisałam Wam, że przerobiłam swój wzór chusty kwiatek na tyle sposobów, że już mi się znudził. Powstała ostatnia chusta z modyfikacją totalną wzoru, którą jeszcze Wam pokażę, bo jest szara i bardzo podobna do poprzedniej, a po niej powstał w mojej głowie zupełnie nowy wzorek, który nazwałam Chustą Basic.
Tak, nazwa podpowiada, że wzorek ten jest bardzo prosty i pomyślany dla osób uczących się dziergać na drutach.

Chusta Basic.

Wiem też już, co w wersji testowej Chusty Basic jest, a co w wersji ostatecznej,  zrobię jednak lekko inaczej.
Jeżeli wzorek Wam się podoba, proszę częstujcie się. Wzór jest prosty i wydaje mi się, że na zdjęciach wszystko widać.
Wzór Chusty Basic jest także idealny do łączenia ze sobą różnych kolorów. Ja połączyłam dwa kolory, włóczkę zieloną i szarą. Wy możecie pokombinować z różnymi swoimi wariantami kolorystycznymi.
Mam jednak prośbę, jak zrobicie coś moim wzorem chwalcie się koniecznie. To duża radość wiedzieć, że było się dla kogoś inspiracją.
Gotowe do oglądania chusty? To proszę, oto ona. Powiem tylko, że jestem z niej zadowolona. Zastanawiam się czy nie zostanie w mojej szafie, bo kolor zielony bardzo lubię i wiecie o tym, a ten odcień wybitnie mi się podoba. Tak więc proszę Chusta basic, wersja testowa ;-)

 A teraz 

A teraz piszcie śmiało co sądzicie o moim nowym dziergadle ;-)
Chusta jest na sprzedaż, wraz z innymi chustami w dziale Sklepik Ciapary klik
Cieszę się, że pracowite lato powoli się kończy. Przetwory tak mnie wciągnęły, że nie miałam już czasu pisać na blogu. Dlatego wszystkie letnie wpisy były dość skromne, co dało się zauważyć.
Serdecznie Was pozdrawiam!














4 komentarze:

  1. Super! Taki trochę duży liść :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) No popatrz nie pomyślałam o tym ;-)

      Usuń
  2. Fajny projekt,miłe jest to,że myślisz o początkujących dziewiarkach. Kolory chusty ja bym inaczej dobrała. Można połączyć różne odcienie zieleni,wtedy chusta jeszcze bardziej będzie przypominała liść. Najbardziej mi się podoba zestawienie zieleni z bielą, na zdjęciu nr 9. Ten odcień zieleni jest najciekawszy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9 zdjęcie ma przekłamany kolor, bliższe prawdziwych kolorów są wcześniejsze zdjęcia. Zielony jest zestawiony z kolorem szarym i uwierz mi w rzeczywistości to dobrze wygląda. Nie projektowałam liścia celowo, Lence tak się skojarzył ten projekt. Gdybym tylko miała tego zielonego więcej... jest to w realu bardzo interesujący kolor.

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)