piątek, 22 czerwca 2012

Zwiewna i ażurowa mantylka ...

Mantylka
Skończyłam mantylkę wzór to Lehekiri-3. Wzór pochodzi z książki "Haapsalu sall" Siiri Reimann, Aime Edasi. Wymiary mantylki 160cm na 38 cm. Waga 30g. Został już wysłany jako prezent do nowej właścicielki. Jest wykonany na drutach metalowych KP 3 mm. Szerokość to było 85 oczek. Z moich obliczeń wyszło że szal to 40800 oczek. Będzie służył jako nakrycie głowy w kościele- czyli mantylka dla 8 letniej dziewczynki.
Zapraszam do oglądania zdjęć. Jak widać, bez problemu zmieści się do maleńkiej torebki. Oczywiście przeszedł bez problemu najmniejszego- tzw. próbę obrączki.

 Widać, że cieniutki jest

 I szal w całej okazałości 






Wzór z bliska




I teraz do torebki





















25 komentarzy:

  1. Świetny, delikatny szal!!!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, piękny. Uwielbiam szale. Chusty jakoś mi nie pasują, a szale w/g mnie to extra klasa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo kochana... uroczy szal, piękny, taki delikatniuśki jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Z czego robi się takie rzeczy, żeby jednocześnie były duże i małe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem chyba do końca pytania. Czy chodzi o niteczkę? Dostałam ją od biety. Nitka to akryl bardzo cieniutki. Porównywalna grubość z grubością nici to szycia... no może podwójną... :-)

      Usuń
    2. Tak, chodziło mi o nitkę. W pasmanteriach w moim mieście jest nieduży wybór włóczek i wszystkie są dosyć grube, takiej delikatnej nie spotkałam.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękny szal, arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na leciutką jak mgiełka :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOOOOOWNY!Marzy mi się taki ale odwagi brak...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeś chciałabyś spróbować to chętnie pomogę.

      Usuń
  8. O masz jaka pajęczynka, delikatny jest śliczny:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny szal..rewelacja...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szal :-)
    Jaki lekki... podziwiam...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny szal. Mi brak cierpliwości do tak cienkich włóczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej. Jaki piękny szal.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna mantyleczka. ostatnio zaczęłam brac udział w Mszach Trydenckich i potrzebuję na gwałt. pytanie mam, gdzie znajdę wzór na równie ładną? Nie chcę kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakikolwiek azurowe wzór np o układzie w pasy świetnie się sprawdzi. Do tego mega cienka niteczka i grubsZe druty. Efekt taki właśnie będzie. No i cierpliwość w dzierganiu zalecam przy cieniznie i ażurach ☺

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)