poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Jak gmerać w moim blogu?

Dla osób  stale  zaglądających na  mojego bloga, dzisiaj instrukcja skrótowa pt. "Jak gmerać po moim blogu?"

Po pierwsze bezpośrednie wejścia do podstron

Zaglądając na moją stronę widzicie u góry podstrony: druty, szydełko, decou, filc, dziewiarstwo itp.
Są to podstrony, specjalnie przeze mnie utworzone do szybszej lokalizacji interesujących Was postów.
Jeżeli wejdziecie np w decou macie zdjęcia a jak na nie klikniecie, przenosicie się do posta prezentującego daną pracę. Analogicznie jest w innych podstronach.

Po drugie co Cię interesuje? Top 10
Jeśli co aktualnie dziergam po prawej stronie są tzw paski postępów moich prac aktualnie wykonywanych.
Po prawej stronie bloga jest lista top 10 moich postów. W niej są najczęściej odwiedzane moje posty w ciągu ostatniego miesiąca w liczbie 10.

Etykiety
A co jeżeli interesują Cię inne prace moje? Gdzie je znaleźć?
Pod listą top 10 po prawej stronie jest zakładka Etykiety. Cóż to w ogóle jest? To są takie "szufladki" w których są pochowane moje wpisy. Każda szufladka to inna tematyka.
Znajdziecie tu m.in w kolejności alfabetycznej
- prace drutowe- w druty
-decoupagowe - w decoupageale także w dziale ozdoby domu
-co ugotować -w kuchni
-szydełkowe- w szydełkiem
-by me-jakieś wpisy osobiste
-moje pomysły i wzory we wzorach
-filcowe -w filc
- prace uszyte przeze mnie w szyte
-zabawy i wymiany międzyblogowe w dzale zabawy blogowe albo w wymianki
- prosiakowo - o moich zwierzaczkach
ponadto prace też są  podzielone według rodzaju wydzierganej pracy
i tak szal na drutach jest w dziale -szale, ale także w dziale druty
rękawiczki w dziale rękawiczki ale także w dziale druty
swetry w dziale swetry ale także w dziale druty
czyli jakby podkategorie to są. Polecam też dział jak to zrobić i instruktażowe tu schowałam tutoriale, instrukcje i inne przydatne rzeczy dla chcących nauczyć się czegoś nowego.

Archiwum
Pod działem  Etykiety jest dział archiwum, czyli posty pogrupowane miesiącami i latami.
Pod archiwum bloga jest Zaglądają tu... Są to osoby w liczbie na dzień dzisiejszy 130, które systematycznie podglądają mojego bloga, lubią go i komentują moje wpisy. Opcja ta tzw dodania bloga mojego do listy czytelniczej pozwala po zalogowaniu się do blogera wczytać się liście czytelniczej blogów które śledzimy. I jeśli umieściłam nowy wpis wyświetli wam się w opcji skrótowej. A po kliknięciu otworzy nowe okno.

Starsze posty
Jak zjedziecie na dół strony macie napis "Starsze posty" jeśli będziecie na niego klikać będą wam się "cofać" i wyświetlać posty dodawane przeze mnie ostatnio. Jest to przydatna funkcja, jak ktoś śledzi na bieżąco moje wpisy i chce sprawdzić, czy każdy przejrzał wpis od ostatniej wizyty.
Na samym totalnym dole strony jest wyszukiwarka zatytułowana szukaj w tym blogu. Jeżeli wpiszecie hasło i klikniecie wyszukaj... pozwoli wam szybko zaleźć u mnie poszukiwane hasła i wpisy.

Inne

Na samym dole bloga zamieściłam wyróżnienia od innych blogów. Potem skróty prowadzące do wymianek na innych blogach.
Następnie listę blogów które stale odwiedzam macie po prawej stronie.

Aktualny post 

Otwierając adres www.mojerobotkowanie.blogspot.com otworzy wam się mój aktualny post czyli najnowszy wpis. Jeżeli chcecie obejrzeć zdjęcia w powiększeniu klikacie na nie. Jeżeli chcecie skomentować moją pracę pod postem jest Komentarze, klikając na ten napis możecie zamieścić swój wpis odnośnie danego posta czy pracy.

I tym sposobem przebrnęliśmy przez krótką instrukcję gdzie co wygmerać w moim blogu.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam! Pa






4 komentarze:

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)