wtorek, 28 marca 2017

Wielkanocne kółko ozdobne

Dzisiaj

Witam Was w ten piękny wiosenny dzień. Dzisiejszy post jest nietypowy, bo nie prezentuję Wam żadnej dzianiny. Dwa posty robótkowe będą wkrótce. Powstała nowa bluzeczka na ciepłe wiosenne i letnie dni i koc elementowy, który czeka na oprawę zdjęciową w lepszych warunkach, myślę że wkrótce takie nastąpią.



Kółko ozdobne

Uplotłam takie kółko z gałązek wierzby. Ozdobiłam sztucznymi kwiatami i zawisło na oknie kuchennym. Zdecydowanie nie jest to jakieś wielkie osiągnięcie, ale cieszą mnie takie drobiazgi. Jak się zwykło mawiać pierwsze koty za płoty. Mój pierwszy "kot" nie jest idealny, ale wizja ciepła wiosennego została do domu wprowadzona.









 Napiszcie jak Wam się mój wytworek podoba ;-)
Serdecznie Was pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Ciekawa,wiosenna ozdoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam wyciąć kawał wierzby. Stąd pomysł na taką ozdobe ☺

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)