sobota, 7 stycznia 2012

Ekspresowe zazdroski ananasowe

Zazdroski ananasowym wzorem dziergane. Dół trochę kiepsko widać na foto ale są to 4 ananasy. Zabierałam się za nie bardzo długo... Mówiąc wprost nie miałam weny a szydełko.. Dosłownie wymyślałam sobie robótki drutowe, byle tylko nie wyciągać szydełka. W końcu się zmusiłam. Szydełko 1,9 mm nici bawełniane około 300g. Do kompletu na okno brakuje pomarańczowych zasłon... pewnie zdopinguję się wkrótce bo materiał mam już od dawna. Oto one. Robiłam 7 dni w tym pierwszą w sylwestra i Nowy Rok, a drugą przez kilka dni stycznia. Miłego oglądania.







16 komentarzy:

  1. Piękne są. Ja też planuję ananaski jako firankę do łazienki ale z cieniutkich nici. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę. Wzór robi się bardzo przyjemnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, piękne! Nawet bardziej mi się podobają niż moje...
    Gratuluję tempa ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :-) Uwielbiam ananaski:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Francja elegancja . Marza misie reczne firanki ,ale okniska mam potezne .

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś świetny pomysł. Ananaski na oknach prezentują się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zazdrostki.
    Jeśli nie ciągnie Cię do szydełka, na drugi raz możesz zazdrostki wydziergać sobie na drutach
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wszystkie miłe wpisy. Mam jeszcze obrus do skończenia ale na cieńszej nici. Powstrzymuje mnie przed wzięciem go do ręki fakt, że będę zmieniać stół. Ale chciałabym go w tym roku także skończyć. Do kompletu do anansowych zazdrosek jeszcze muszę wykonać zasłony...na razie dumam nad nimi...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne i oryginalne! :)

    PS. czekam na maila z adresem do wysyłki cukierasków :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie Co wyszly te firaneczki. Ja robilam z tego wzoru firaneczke do basementu ale okienko tak male ze na dlugosc wyszly tylko 3 ananasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne !
    A ja zakupiłam morze żółtej alize miss...
    Tylko okna mam pomalowane na biało... nie będzie już tego efektu...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zazdroski i naprawde wydziergane blyskawicznie. Przyszedl mi pomysl na moje okno do lazienki i czy moglabym poprosic o schemat? Jednak nie widze nigdzie Twojego adresu mailowego?

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne, mogę się uśmiechnąć o opis, właśnie potrzebuję takowe mój adres barbara26a@interia.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)