czwartek, 15 listopada 2018

Rękodzieło pod choinkę

Niedługo

Tak, tak kochani. Już za momencik już za chwileczkę i zobaczycie same jak szybko to zleci i będą święta. Sprzątam już pod kątem świąt, żeby nie było, że wszystko na ostatnią chwilę sobie zostawiłam. Dużo mam sprzątania więc może do świąt się wyrobie.
Ale dzisiaj nie o tym chciałam pisać. Zwlekamy z zakupami świątecznymi w tym z prezentami do przysłowiowej ostatniej chwili. Kupujemy coś na łapu capu. Niekoniecznie zadowolone z ostatnich zakupów.

Zachęcam

Dzisiaj chciałam Was zachęcić do zakupów u polskich rękodzielników. Rzeczy ręcznie robione choćby najmniejsze, są miłą pamiątką na lata.
Pamiętajmy, że kupując u polskich producentów czy rękodzielników, realnie wspomagamy rodzimą twórczość. To pieniądze zainwestowane, które pozostają na polskim rynku. Realnie kogoś wspierają.
Dzisiaj na FB widziałam obrazek zatytułowany dlaczego rękodzieło jest drogie? I odpowiedź: bo nie powstało w Chinach tylko z pasji.
Coś w tym jest. Nie jest to masówka. Są to indywidualne i niepowtarzalne rzeczy.

Jeżeli..

Jeżeli chcecie zakupić prezenty na moim blogu, zapraszam do zakładki
Sklepik Ciapary. mail KLIK 
Jest jeszcze dość czasu, na wybór, zakup i przesłanie prezentu.
Serdecznie Was pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)