poniedziałek, 5 listopada 2018

Chusta wariacja wzoru Ginkgo

Wzór

Dzisiejsza chusta to wariacja wzoru Ginkgo. Sama nie wiem czy wierna w 100%, czy może jednak nie. Dawno temu, robiłam ten wzór tyle razy, że mogę chyba spokojnie powiedzieć, że znam go na pamięć.
W czym nie byłam wierna  oryginałowi? Otóż zaczęłam wzór ażurowy, nie w takim samym momencie jak autorka wzoru. Czy wyszło dobrze?  Sama nie wiem. Jestem dość zadowolona z tej chusty.
Kolor żółty to średnio mój kolor, ale w tej chuście fajnie kolor żółty komponuje się z moim czarnym płaszczem, jest takim wesołym akcentem jesiennym stroju. Polubiłam tę chustę i chociaż nie planowałam zatrzymania jej, to pokusa jej zatrzymania jest duża ;-)

Fotki

Jesienne pogody, są jakie są i coraz trudniej zrobić ładne zdjęcia plenerowe dzianinie. Nie lubię zdjęć robionych w domu, na podłodze lub przy sztucznym świetle, bo uważam że za dużo już ich miałam na początku prowadzenia bloga.
Wybaczyć więc musicie to, że polując na dobre światło opóźniam czasem dość znacznie publikację postów z nowymi pracami. Chcę, żeby dzianina była dobrze pokazana, bo tylko dobre zdjęcia z ładnym oświetleniem to potrafią pokazać.
Chusta jest na sprzedaż w zakładce sklepik ciapary.  KLIK 


 Ażurowa żółta chusta

 Wełniana i ciepła

 Wesoły i żywy kolor

 Piękny ażur


 Kawałek słońca zamknięty w dzianinie


 Miękka i lekka


A Wam?

Podoba się tak samo jak mnie??
Serdecznie Was pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Piękna chusta , i kolor na czasie. Pasuje do jesiennych klimatów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się bardzo.Wzorek i wykonanie. Kolor troszkę mniej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna chusta, kolor rozświetlający deszczowe dni, wielkość i kształt odpowiednie do płaszcza lub kurtki i ażur, który dodaje jej lekkości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest , przyda się taka słoneczna chusta w nadchodzące ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)