sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanoc 2015

Wszystkim zaglądającym do mnie w wolnym czasie Świątecznym, chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia:

Abyście znalazły czas na zadumę nad sensem tych Świąt,

Nie tylko nad  przemijaniem życia, ale nad prawdziwym sednem Świąt Wielkanocnych.

Abyście odnalazły pokój i miłość w sercu i zaprowadziły je wokół siebie.

Abyście cieszyły się miłością  rodzinną w te Święta,

Ogrzewając swe serducha nią,  jak zmarznięty człowiek ciało, przy ogniu.

Abyście były serdeczne dla wszystkich ludzi zawsze,  nie tylko w Święta.

Abyście miały uśmiech na ustach, nawet wtedy kiedy cierpienie jest w sercu.

Abyście były wzorem Matki, Córki, Żony, Synowej, Teściowej etc.

Abyście były wzorem Kobiety, Polki opiekunki domowego ogniska.

Abyście wspomniały w Święta te osoby, które wyświadczyły Wam dobro w życiu,

A niekoniecznie jeszcze  są pośród nas.

Aby te Święta były dla Was wyciszeniem od zgiełku i chaosu świata.

Aby w domu było miło, serdecznie, ciepło, rodzinnie i przytulnie.

Dużo dobra dla Was ślę!

Pozytywnych wibracji!

A tym wierzącym :

Radości z tego, że wkrótce  Zmartwychwstanie

 Pan nasz Jezus Chrystus!

Wszystkiego najlepszego na te święta dla Was kochani!

 Tak Erendis w tle serweta od Ciebie 
odłożona i naszykowana na obrus świąteczny ;-)


 A dla fanów talentów kulinarnych mojego męża
Pan Ćwirek zwany także panem Dżajko, wykonany 
z marszu i prawie od niechcenia ;-)))


Była jeszcze pani Jajko w kapeluszu czarnym 
na głowie, ale nie uwieczniłam jej na zdjęciu ;-)

 

A Wam? 
Podoba się patriotyczny kurczak wielkanocny wykonany przez mojego utalentowanego męża? ;-))))
Bo mi szalenie... ;-)
Do usłyszenia kobitki po Świętach! Pa!

12 komentarzy:

  1. Spokojnych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję były takie. Mam nadzieję, że Twoje także!

      Usuń
  2. Wesołych Świąt
    pogodnych,spokojnych,
    spędzonych w gronie najbliższych sercu osób ♥
    Kurczak cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne buziaki przesyłam i życzę wspaniałych ciepłych Świąt!
    A Pan Dżajko - genialny! Pozdrowienia świąteczne dla rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przekazałam życzenia :-))) od razu!

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego na Święta! Radosnego Allelują w gronie rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Agnieszko za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Kurczaczek wspaniały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)