wtorek, 18 grudnia 2012

Piżama ... man and girl

Piżamę uszyłam dla męża oraz córki, ale rewii foto na modelach nie będzie.  Party piżamowe ....domowe? No może... :-) Pierwsza piżama to duży rozmiar, na pana bardzo wysokiego. Sadziłam, że jej uszycie będzie proste i pewnie byłoby, gdybym miała formę, no ale nie miałam. Za wzór służyły mi porozciągane piżamy domowe.
Materiał dzianina bawełniana 100% 2,5 metra o szerokości 1,5 m koszt jakieś 35 zł.
Myślę, że następna już lepiej i szybciej mi pójdzie, bo Pan mąż zamówił kolejną... :-) wiem też, ze następnym razem materiału kupię co najmniej 2,80 m


I druga zapowiadana piżama dla córki. Bawełna -dzianina z motywami dziecięcymi. 1,5 m zakupiłam koszt jakieś 21 zł. Prosty fason góry i tylko ozdobna kieszonka. Do tego spodnie długie z kieszonkami z przodu. Został kawałek materiału. Na oba materiały wydałam 56 zł. Nowa piżama męska w dużym rozmiarze to koszt 90-100 zł, dziecięca 45-50 zł. Zaoszczędzone pieniążki jakieś 80 zł.



Serdecznie Was pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne:) masz talent:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) I do tego zaoszczędziłaś :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tkaniny wybrałaś i pidżamki wyglądają super. Jeżeli gatunek dzianiny jest dobry, to rzeczywiście zaoszczędziłaś sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszechstronna jesteś, wszystko za co się weźmiesz wychodzi super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzianina jest naprawdę dobrej jakości w sklepie mi mówiono ze 100%. Córka ma inną piżamę, którą dostała ostatnio i ta kupna jest o połowę ciensza i w dotyku taka "syntetyczna" no i po 1-szym praniu już powyłaziła ze szwów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ;) piękne piżamy :)) czego mnie maszyna do szycia nie lubi ... pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)