niedziela, 7 lipca 2013

Serweta dziurawiec od Iwonki

Z Iwonką z bloga koronkiiwonki  umówiłam się na wymiankę. Iwonka wykonała dla mnie tę serwetę, miała być maksymalnie dziurawa. Ja dla niej wykonam skarpetki, które Iwonka chce w warkocze. Na razie chciałam pokazać, serwetę, którą dostałam od Iwonki na moim osobistym stole. Prawda, że pięknie się prezentuje? Tu Iwonka zostawiła dla chcących ją wykonać podpowiedzi.
Iwonko jeszcze raz  serdecznie Ci dziękuję. Właśnie o takiej marzyłam :-) Serweta jest koloru, który kojarzy mi się z budyniem. Bardzo delikatny i cukierkowy. Specjalnie dla Was, pokazuję serwetę na ciemnym tle, bo ładnie kontrastuje i zdjęcia lepiej wychodzą. Serweta przeszła już próbę bojową (kolacja) i przetrwała. :-)



A co u mnie się dzieje?
Skończyłam projekt drutowy, który poleci w ramach naszej wymianki do Kasiulka. 
Ponieważ dla Iwonki będą skarpety, jeszcze poczeka momencik za nimi.
A w następnym poście chcę Was zainspirować do kolejnego wspólnego dziergania. Tym razem niech kobiety drutujące się szykują :-) Szczegóły zdradzę wkrótce!!! 
Serdecznie Was wakacyjnie pozdrawiam. Życzę dużo słońca i samych wspaniałych pomysłów robótkowych.
 Papatki!

4 komentarze:

  1. Piękna jest ta serweta, już ją podziwiałam u Iwonki. Na ciemnym tle prezentuje się wyśmienicie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia zrobiłaś. Tło z odrobiną fioletu do żółtawej serwety jest świetne, no i widać ją w całości.

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz że niezły taki pomysł na wymiankę ,z racji tego każda z was ma to co lubi i potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta :) Widać, że wymagała masę pracy i cierpliwości. Już jestem ciekawa tych warkoczy!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)