piątek, 18 października 2013

Czapka patentowa

Czapka wykonana wzorem patentowym. Bez żadnego szycia, zrobiona bezszwowo. Zużycie włóczki około motka. Druty 5 mm. Jakiś akryl z zapasów włóczkowych pasek jaśniejszej w celu wyrobienia końcówki. Kolor... odmiana jakiegoś różu. Wybitnie pasuje mi do apaszki, ale ma już właściciela i nie jestem to ja :-) Tak, mam w domu srokę, która porywa bez uprzedzenia wszystko co jej w oko wpadnie... :-)
Prezentowana czapka na głowie córki. Miłego oglądania życzę i serdecznie Was pozdrawiam!!!

Kolor bliższy prawdzie ten z 4 zdjęcia


Rozetkowe zbieranie oczek... wygodnie zmieści się i kitka pod czapką...

 Wzorek z bliska ściągacz plus patentowy

 
Jestem na luzie i tak się czuje... . :-)
Mam jeszcze mały moteczek... może mitenki się udadzą???

5 komentarzy:

  1. Świetna czapka. Bardzo lubię ten wzór. W prostocie siła, a właścicielka może ją ozdobić, jak tylko będzie chciała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu. Nie wiem czy to widać, ale ten paseczek subtelnie zdobi. A córka jest minimalistką w formach. Ma to po mnie chyba :-)

      Usuń
  2. Podziwiam, śliczna czapeczka. Miłe jest to gdy dziecku podobają się prace mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda bardzo miłe. Ale znowu szewc bez butów chodzi :-)

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)