niedziela, 6 stycznia 2019

Skarpety sercem robione i z sercem

Skarpety to u mnie hicior

Skarpety to u mnie ostatnio hicior. Naprawiam stare, ale też i pokusiłam się o nowe. Wzorek z sercem już pokazywałam kiedyś. Te wykonane dla pewnej miłej Pani. Niech służą na zdrowie. Ciepłe, bo wełniane. Kolor naturalny i bardzo fajny. Serce na spodniej stronie jako minimalny dekor.
Sfotografowałam je na swoich stopach. Zdjęcia wykonane przy oświetleniu dziennym

Wzorek na skarpety walentynkowe z sercem

Wzorek na skarpety mojego autorstwa z sercem macie tutaj.KLIK . Jak widzicie wzorek jest sprzed 2 lat. Dzisiejsza wersja wykorzystuje serduszko w stopniu minimalnym tylko. Wzorek sprawdza się przy różnych grubościach włóczki jak widzicie, tak więc częstujecie się śmiało. Druty KP nr 3 drewniane skarpetkowe.
 Skarpety wykonałam od ściągaczy, wykorzystując do zrobienia piętę tak, jak się ją robi zaczynając skarpety od palców. Da się, jak widać. Miejsce zbierania oczek na palcach wzmocniłam jeszcze odpowiednio zszywając. Nie są krótkie skarpety ,ale nie są też typowo podkolanówkowe. Ilość włóczki ograniczyła mnie istotnie.
Już poleciały w świat. Nie mam ich.
Serdecznie Was pozdrawiam!!!














2 komentarze:

  1. Fajne :) Ciągle sobie obiecuję, że nauczyczę sie w końcu robić skarpety i ciągle brak mi czasu, żeby sie tak doba dała rozciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)