środa, 9 listopada 2011

Wymianka na maranciakach

Na forum maranciaki była zorganizowana wymiana międzygatunkowa pomiędzy uczestniczkami forum. Motywem były róże. Ponieważ jest sezon jesienny wymyśliłam takie prezenty dla mojej wylosowanki. Mam nadzieję że prezenty będą się dobrze nosiły. Wiem że mojej wylosowanki synowie zawłaszczyli sobie dwie pary mitenek i nie chcą oddać. Nie przeszkadza im także fakt że są dziewczęce :-) a do tej pory nie chcieli zakładać rękawiczek :-) Bardzo się cieszę że się podobają moje prace nawet chłopcom. Uwielbiam tego typu zabawy i emocje z nimi związane.




1 komentarz:

  1. Powiem krótko-bravo!dzielna dziewczynka, ukłony od
    https://www.facebook.com/DomKlary
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)