niedziela, 16 września 2012

Srebrne biżu dla małej panienki...

Córka zażyczyła sobie kolczyki. Zakupiłam potrzebne elementy i oto one. Są w całości srebrne. Kamienie to kryształki Swarovskiego. Kamienie córka wybierała sama z moją małą pomocą.
Zależało mi głównie na tym, aby bigle były zamknięte i żeby córce posłużyły długo. Zapraszam do oglądania.
Kolczyki są na różne  okazje i starałyśmy się, aby pasowały do różnych rzeczy.


I ulubiona para na deser, która nie jest w ogóle wyjmowana z uszu...więc proponuje zdjęcie na uchu


A teraz wyniki zabawy
Skomponuj swoje KP.
Ponieważ szczęściara może być tylko jedna nie przedłużam już czasu niepewności i wszem i wobec ogłaszam że nowiutkie KP polecą do...
anle z bloga http://anle1.blogspot.com/
Temat bardzo interesujący, szczególnie dla osób dopiero zaczynających przygodę z drutami Knit Pro. Mnie szczególnie interesują drewniane, metalowe już mam i bardzo sobie je chwalę, mam akrylowe, ale skarpetkowe i powiem szczerze, że jakoś mnie do nich nie ciągnie. Od jakiegoś czasu myślę właśnie o drewnianych, a to że ich jeszcze nabyłam to strach przed złamaniem.
Dlatego też chętnie bym przetestowała druty drewniane nr 5,5, żyłka 150 cm.


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt.

3 komentarze:

  1. Śliczne są te kolczyki:)) i gratuluję Ani wygranej:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo się cieszę, to pierwsza moja wygrana w Candy, już przesyłam adres.

    Śliczne kolczyki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)