środa, 18 grudnia 2013

Rogaty by me, post dla niecierpliwych

Włóczka 4 motki tej, druty 4 mm drewno. projekt własny zatytułowany "Rogaty by ciapara".
Niedługo umieszczę do jego wykonania opis szczegółowy.
Chciałam wykonać dzisiaj fotki w nim na ludziu, ale jeszcze nie dałam rady. Póki co dla niecierpliwych szczegółowa sesja podłogowa, z tzw detalami....

 Rogi z bliska

Detale z bliska
Inne ujęcie

Oczko "wiodące" na linii dobierania oczek i na bokach
 Tu kolory są przekłamane, ale widać za to nie obcięte nitki....
 Jeszcze jedna fotka całości
 I jedno z wielu nieudanych zdjęć na ludziu...
Jak ludź wydobrzeje ładniejsze zdjęcia zamieści....
Serdecznie Was pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Ludź od zaplecza , też całkiem dorzeczy . Piękny jest ten sweter . Włóczka cudna .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Powinnam lepiej uformować dół. Bo widzę, że po pierwsze podjechał mi do góry z tyłu. A po drugie jednak chyba go wypiorę to lepiej włóczka się na dole ułoży przy wysychaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rogate wykończenie wygląda obłędnie! Ciekawy wzór na dole wzbogaca sweter i czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym :-)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) cieszę się, że Ci się podoba Asiu. No, te rogi po nocach mi się śniły... Zastanawiałam się tylko nad techniczny rozwiązaniem ich... No ten ażur też się wahałam czy dać czy nie... sama włóczka bardzo zdobiła, bałam się że za dużo będzie tego w jednym swetrze...:-)

      Usuń
  4. Świetny bardzo mi odpowiada fason:)).
    pozdrawiam i życzę wspaniałych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :-) długo nad nim dumałam... Niedługo udostępnię opis do niego na blogu. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę także :dobrych, rodzinnych i ciepłych Świąt Narodzenia Pana!

      Usuń
  5. Świetny sweterek!Czy ta włóczka gryzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znoszę gryzących włóczek. A ta jest milusia. Na zdjęciu mam sweterek na gołe ciało. Nic nie gryzie tylko ciepło mi troszkę w nim w domku było :-), bo chociaż cienki to cieplutki jest.

      Usuń
  6. Gorgeous!!!
    Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :)) Do tego super kolory i wzór :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) czuję, że będę z niego mega zadowolona.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam w nim w święta zrobić konkurencję choince :-))))))))

      Usuń
  9. Kapitalny sweterek, szczególnie piękny ma dół. Zważywszy na fason, to duża praca, którą wykonałaś ekspresowo. Najbardziej podoba mi się na modelce, bo zalotnym stylem pasuje do figury i fryzury. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko jesteś jak zwykle w detalach bezbłędna :-) Dziękuję za Twoją opinię.
      Na Święta, zgłosiłam się do dziergania kolejnego sweterka... spodobało mi się robienie ubrań sobie. To prawda, w kolory brązu i czekolady oraz zieleni, poszłam już dawno... teraz dogrywam inne detale garderoby. Ten sweterek dobrze wpisuje się w moje kolorki :-)

      Usuń
  10. Sweterek mi się podoba! Kapitalny wyszedł! Może kiedyś się skuszę na taki fason.
    Podziwiam Cię za to, że robisz tyle takich dużych prac.
    Buziaki ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. To prawda pokochałam druty, one chyba mnie także... coraz łatwiej mi się wymyśla różne rzeczy. Fason fajny polecam, ładnie wydłuża puszystą sylwetkę. Tobie to co prawda nie potrzebne, boś laska :-), ale mnie taki fason bardzo się przyda w mojej zimowej szafie. Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  11. W sesji podłogowej sweterek bardzo dobrze się prezentuje. Czekam jeszcze na zdjęcia na żywym organizmie. Oj nadłubałaś się trochę. Dużo pracy. Ale efekt super. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to dłuższa praca była. Zwłaszcza patrzyłam jak robiłam, robiłam i robiłam, a motek się nie kończył. W życiu tyle nie zrobiłam z jednego motka...
      Żywy organizm zapozuje może s Święta znajdzie się okazja..:-)

      Usuń
  12. Wspaniały! Cudnie na Tobie leży - koniecznie musisz dla nas zrobić więcej zdjęć. Kolory cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zakochałam się w kolorach w tym motku. Aż się zastanawiam, czy inne są równie urodziwe..hm... Postaram się wykonać więcej zdjęć - obiecuję. Dziękuję Kasiu za pozdrowionka i ja Ciebie pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ale piękny sweterek a jakie ma cudne kolorki!!!! :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyszedł i ładnie się prezentuje "na ludziu":) Kolorystyka śliczna i ten ażurek...cudo!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)