poniedziałek, 2 grudnia 2013

Księgozbiór dziergaczki cz 1

Każda dziergająca osoba chce, pomimo całego bogactwa internetu, posiadać w swoim księgozbiorze podręcznym literaturę, która będzie pomocna przy wykonywaniu różnych prac na drutach.
Właśnie na rynku polskim pojawiła się fantastyczna seria książek, wydawnictwa amerykańskiego Vogue Knitting. Szczególnie pragnę polecić dziś Wam  serię Stichionary. Piękne wydanie w twardej oprawie, naprawdę robi świetne wrażenie. To coś z pozycji traktujących o dziewiarstwie, co moim zdaniem dobrze wypełnia lukę w literaturze dziewiarskiej na polskim rynku. Można aktualnie zakupić jej 4 części w Polsce, dokładnie  tu, bez kosztów dodatkowych wcale nie małych, jakie są przy zakupach za dolary i wysyłkę zagraniczną. Ja dzisiaj Wam pokazuję część 2 traktującą o warkoczach. Tu możecie podejrzeć zawartość książki. Mam nadzieję, że wkrótce część 4 i 5 także będą dostępne w Biferno.


Idą święta. To dobry czas, żeby dostać pod choinkę coś o czym marzycie. Nie czekajcie na ostatnią chwilę, piszcie list do św Mikołaja i zostawcie w widocznym miejscu. A nuż małż zobaczy i się zainteresuje... :-))))))
I zamiast włóczki, której zręczna dziewiarka ma zachomikowane pół szafy... dostaniecie właśnie jeden, ale za to jaki prezent. Część wzornika dziewiarskiego, która Was najbardziej zainteresuje. :-)
 Jak widzicie każda część traktuje o czymś innym. Część szósta mówi o wykańczaniu dzianiny, są pokazane różne wzory dobrze opracowane i pokazane, także na schematach. Część trzecia to dzianina kolorowa-multum wzorów do wrabiania istna skarbnica w jednym miejscu. Część druga to wzory warkoczowe, tę mam właśnie ja i się nią radośnie chwalę.  :-) Część pierwsza wzory z oczek prawych i lewych. Ogrom tych wzorów jest w tych częściach wzornika.
Warto nawet niepełną kolekcję książek sobie zgromadzić. Nawet jeśli barierą  zakupu jest cena, można zakupić sobie jedną konkretną pozycję z tej serii, która interesuje nas najbardziej. Moim zdaniem idealny prezent dla osoby dziergającej. Prezent, który może z matki na córkę przejść, jeśli zręczne ręce są odziedziczone w rodzinie. Opis jest co prawda w języku angielskim, nie sądzę jednak, aby to była przeszkoda. Przecież i w internecie korzystamy z wzorów anglojęzycznych, więc jak jest jeszcze i schemat, a są jak widzicie na zdjęciu, to uważam że nie jest to przeszkodą.
Książki są pięknie wydane, pięknie opracowane i zapewne taki wzornik będzie taką przysłowiową perełką w waszym księgozbiorze. :-)


Tu widzicie jak jest opracowany wzornik, Jest bardzo czytelny w odbiorze.

 
A po lewej stronie moja najnowsza robótka, na drewnianych KP oczywiście...:-)

No i co? Jak Wam się podoba mój najnowszy nabytek? Łakomy kąsek prawda?
A dla Was, która część z pokazywanych przeze mnie wydaje się łakomym kąskiem ???
Serdecznie Was pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Też uważam ,że taką książkę trzeba mieć w swoim księgozbiorze :) Coś w pięknych kolorkach masz na drutach widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam :-) finiszuję swój nowy projekt. Podglądaj mnie, bo będzie to kolejny gratisowo opracowany wzór na sweter rozpinany :-) Włóczka to nabytek z Biferno. Wełenka z akrylem

      Usuń
    2. A dokładniej z tych http://www.biferno.pl/pl/c/MURANO-LACE/288 moja jest 013 :-)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kombinacje warkoczy, fajnie,że dzielisz się swoimi odkryciami publikacji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie pomyślałam, że kilka moich wrażeń i słów o tych wzornikach, może komuś pomóc w wyborze. :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)