poniedziałek, 16 grudnia 2013

Projekt długofalowy skończony

Ostatni miesiąc a nawet dłużej, dziergałam swój projekt długofalowy. Uważam, że warto było.
Troszkę pisałam o moim dzierganiu tutaj.
Na sweterek zużyłam 4 motki bajecznej włóczki tej Murano Lace, akurat jest na nią promocja...hm... muszę pomyśleć, bo moja sroka, jak zauważyła, że został mi 1 motek, przytuliła się do niego i stwierdziła...
"-Mamo wydziergaj mi z niej coś, taka milutka jest..."
To "coś" to bolerko ma być... to już ustaliłyśmy. :-)
......................................................
Wracając do mojego sweterka. Jest rozpinany.
Długi jest aż do połowy uda. Z wykończeniem ażurowym  na dole. Jest asymetryczny, uważam, że takie fasony dobrze wyglądają na puszystych osobach.
Jest bardzo leciutki, waży 400 g, uważam że to mało przy tak długim swetrze i w tak dużym rozmiarze (48/50) Poszło mi na niego 1600 metrów włóczki.  Zapinany będzie na 9 guzików. Muszę je dopiero dobrać, patrzyłam już w jednej pasmanterii, ale nie było ładnych małych guzików. Same duże plastikowe i nieciekawe. Zupełnie zepsułyby efekt tak ładnej rzeczy...
No i muszę uformować dół. Zastanawiam się czy wyprać...czy spryskać wodą i upiąć szpilkami? Hmmmm...
Póki co, pokazuję mój udzierg półtoramiesięczny... w formie złożonej.
Więcej zdjęć i opis swetra jak wykonam ładne zdjęcia. :-)



Serdecznie Was przedświątecznie pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Ciekawa włóczka :-) Już czekam na resztę swetra!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzisiaj uda mi się dokupić guziki. Chciałabym, żeby na Święta był już gotowy.
      I ja Cię serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Very nice!
    Please translate.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have completed make sweter. He is long & worm. Gram weighs 400. I have consumed 1600 meters of wool. Size 48/50.

      Usuń
  3. Kolorystycznie wygląda pięknie. Czekam na prezentację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starać pokazać mój twór, jak najszybciej. Ciekawa jestem bardzo Twojej opinii Antonino :-)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tu zaglądać. Ciekawa jestem kolejnych zdjęć. Jaki będzie finał. Ciekawość mnie zżera. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więc, że dzisiaj kupiłam guziki do swetra. I działam dalej. Jeszcze formowanie dołu. I jakiś ładny dzień na zdjęcia :-)

      Usuń
  5. Świetnie wygląda złożony. Jestem bardzo niecierpliwa i nie mogę się doczekać zdjęć na Tobie... Zżera mnie ciekawość ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. Sama nie mogę doczekać się zdjęć na sobie :-)
      Musze uprofilować rogi swetra.... więc jeszcze chwilka... plissssss :-)

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)