piątek, 20 grudnia 2013

Barter pod-choinkowy.

Z koleżanką z forum zrobiłyśmy sobie wymianę. Co ja dostanę (a w zasadzie moja sroka)  pokażę w osobnym poście. Dla Agnieszki wykonałam 3 puszki w technice decoupage. Będą ozdobą kuchni. Bardzo lubię takie oryginalne ozdoby w domu. Także lubię je wykonywać nie tylko używać. Puszki są na kawę, herbatę i zioła takie wybrała sobie Aga. Tak wykonane puszki można normalnie myć w środku, a na zewnątrz przeciera się na wilgotno. Najwięcej pracy wymagała puszka na kawę. Łączyłam 2 motywy serwetkowe i było dużo malowania. Spodobało mi się to i najbardziej tą puszkę wypieściłam artystycznie.
Co ja otrzymałam w zamian pokażę Wam po świętach.... Tak już mam, ostatnio, że aby mieć jakąś niespodziankę dla córki- muszę używać podstępu. Sama wykonuję coś komuś, ktoś coś mnie a moja sroka nic nie wie.Niestety to co mam na drutach jest mocno oglądane, komentowane... i sprawdzane. Nic się nie przemyci, pod czujnym okiem i gradem pytań... :-)
Miłego oglądania życzę!
I serdecznie Was pozdrawiam przedświątecznie!
Jak tam? Klimaty świąteczne są u Was wyczuwalne? Bo ja się boję, że tak poupychałam po dziurach prezenty, że jak wiewiórka o zapasach zapomina, tak ja o niektórych zapomnę ... :-)




i osobno...





10 komentarzy:

  1. Puszeczki mają swój styl i wiadomo, co w każda zawiera, więc właścicielka powinna być zadowolona, a prezenty zapakuj, podpisz i do jednej torby podróżnej wrzuć, to ułatwia sprawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka już się do nich wprowadziła. Przysłała mi już wiadomość, że jest zadowolona i że się zapełniają właśnie :-)
      Muszę na spokojnie spakować prezenty. Przy młodej się nie uda. Połowa byłaby wyżebrana wcześniej :-)

      Usuń

  2. Extra ,nie długo służą nowej wlascicelce .

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. He he obdarowana jest zadowolona więc ja też :-)

      Usuń
  4. Wspaniałe puszki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! Umówić się na wymianę i robić prezenty! Aguś, chyba na przyszły rok też tak zrobię ;o) Puszeczki super! Też mam taką od Ciebie, kawową ;o)
    Buziaki! I tak jak obiecałam, wzorki na kurki przylecą po Świętach ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne puszeczki!!!! To ich nowe życie ma piękne wcielenie!!!! Śliczne motywy!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)