poniedziałek, 23 grudnia 2013

Skarpety dziewczęce na cito

Córka długo prosiła o skarpety. Więc się doprosiła. Uwielbiam łączyć włóczki i tym razem poszalałam w połączeniach włóczek skarpetkowych, które do tego świetnie się nadają. Te konkretne skarpety to wypadkowa dwóch włóczek. Te wściekłe kolory są stąd LanaGatto, a te spokojną bazę stanowiące, stąd Alize. Niezła kombinacja prawda??? Mnie się podoba i córce także.
Tym razem wykonałam skarpety  je metodą od ściągacza. Rozmiar 37 wersja dłuższa, bo taka była mile widziana :-)
Jak widzicie rozbrykałam się, po koszmarnej liczbie oczek w swetrze i trzasnęłam je tak od niechcenia...
Ładne??? :-)))))




 I koniecznie zsunięte pomysł córki

27 komentarzy:

  1. Skarpeciochy są słodkie :)
    Aga życzę Tobie i Twojej rodzince zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu dziękuję ślicznie!!! I za odwiedziny i za życzenia :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dziękuję ślicznie ;-) i wzajemnie tego samego!

      Usuń
  3. Pięknych Świat :) a skarpety podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) i Tobie szydełeczko Pięknych rodzinnych Świąt życzę!!!

      Usuń
  4. Skarpety przepiękne! U mnie powoli do przodu z przygotowaniami do świąt :-)

    Wzajemnie wesołych i rodzinnych świąt Ci życzę :))))

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wszystko się udało z czego bardzo się cieszę. I ja Cię Asiu pozdrawiam i życzę Ci jeszcze jutro wspaniałego świętowania :-)

      Usuń
  5. Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt:)
    Skarpety przeurocze. Ja także jeszcze walczę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie bitwy przedświąteczne Ci się udały :-) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki w ferworze przygotowań do Świąt.

      Usuń
  6. Walcz dzielnie! A w Święta życzę Ci dużo odpoczynku i radości spotkań z bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję byłam dzielna :-) I Tobie wspaniałych spotkań rodzinnych w te Święta Karolinko!!!

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego i jeszcze więcej pomysłów! Wesołych Świąt!

    P.S. Muszę i ja wreszcie zrobić moje pierwsze skarpety :) Te są cudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co... zrobić jeszcze jedne skarpety, wraz z rozpiską na nie i napisać posta? Te od góry skarpety są znacznie prostsze, niż te od palcy :-)
      Oj pomysłów to ja mam jeszcze sporo pod czerepem kołaczących się ;-) będę Was zamęczać ;-) Wesołych Anula3333 i dla Ciebie Wesołych!!! Dziękuję!!!

      Usuń
  8. Wspaniałe skarpetki :-) Kolory cudowne.
    Dziękuję za cudowne życzenia :-) I nawzajem - wspaniałych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Kasiu, polecam się na przyszłość :-) Wesołego Świętowania życzę!

      Usuń
  9. Nawzajem - wspaniałych Świąt :-) skarpetki na tych zgrabnych nozkach cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nóżki młode to i zgrabne ;-) Wspaniałych Świąt i dla Ciebie.

      Usuń
  10. Zdrowych, radosnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego !!!!! Zdrowia, miłości i pogody ducha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpetki są cudne, przypominają te, które dla mnie zrobiłaś, są może bardziej słoneczne. Za życzenia dziękuję i nawzajem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko mają więcej żarówiastych kolorków. ;-)

      Usuń
  13. Super kolorowe skarpeteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie!!! Mój blog obchodzi pierwsze urodzinki. Z tej okazji chciałam zaprosić do udziału w moim CANDY. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/12/candy-urodziny-bloga-alei-inspiracji.html Do wygrania fajne nagrody przydatne przy tym, co najbardziej kochamy robić :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)