sobota, 17 grudnia 2011

Ognista ginkgo i chatka baby Jagi


Zrobiłyśmy sobie z Dorką z prywatną wymiankę. Dorka prowadzi bloga http://igielkaiszydelkiem.blogspot.com/ Ponieważ dostała dzisiaj mój prezent mogę go pokazać. Wykonałam dla niej chustę. Wzór jest darmowy tutaj Jest to ognista chusta ginkgo. Zrobiona juz przeze mnie druga z włóczek tego typu http://www.biferno.pl/index.php?cat_id=159&page=0&view=3&sort=default
a dokładnie to ta truskawkowa 
Wydziergana na drucikach KP drewnanych 4 mm. Zeszlo połtora motka. Wyszła dość duża.






Dzisiaj bawiąc się z córką złożyłysmy taką chatkę baby Jagi. Są teraz takie interaktywne zabawy. Generalnie doszłam do wniosku że koncepcja wykonania takiej chatki jest szalenie prosta. Myślę że spokojnie można by taką podobną samemu wykonać tylko ludziki generalnie stanowią jakąś trudność.

9 komentarzy:

  1. Piękna chusta:-) Chatka Baby Jagi mnie powaliła... Bajeczna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chusta, a chatka wygląda na pyszną :)) i tu odzywa się we mnie łasuch ..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. chusta śliczna ,ale chatka cudo samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milutka ta chatka Baby Jagi, pysznie wygląda :)
    Chusta wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje. Chatka nie doczeka swiat...Stoi w połowie pozarta :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest prześliczna. Przy okazji szukam torebki do komunii widziałam u Pani na "moje prace" w kształcie kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  7. jagodda prosze o kontakt na maila jesli interesuje Cie schemat szydełkowy do torebki komunijnej w kształcie kwiatka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witami
    Jestem tu nowa i nie wiem gdzie znaleźć kontakt

    OdpowiedzUsuń
  9. jagodda podam Ci tutaj a potem wykasuje najwyzej
    pierwowzor mojej torby
    https://picasaweb.google.com/111396880231987253813/OkragEIPoOkragETorebki#5528545161322065970
    i schemat
    https://picasaweb.google.com/111396880231987253813/OkragEIPoOkragETorebki#5528545168809293730

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)