piątek, 3 lutego 2012

Zestaw dla maleństwa

Dzisiaj pokazuję zestaw dla maleństwa. Druty 3 mm KP drewniane. Miałam małą przygodę z nimi, musiałam podczas robótkowania kleić je butaprenem bo moja pociecha wskoczyła na robótkę nóżkami i pękły ale skleiłam i działają więc po małej przerwie wykończyłam już na spokojnie sweterek i czapeczkę.
Włóczka dziecięca mieszanka wełny z akrylem Biferno Baby Wool 187 wstawki w czapeczce z takiej Biferno Baby Wool BD3567 i koncówka z takiej \biferno Baby Wool 146
Oto co wyszło. Resztkowa czapeczka





I zestaw czapeczka ze sweterkiem. Sweterek robiony techniką poprzeczna. Częściowo rzędami skróconymi.






A tak wyglądał sweterek jak powstawał. Zdjęcia są po to żeby pokazać wam etapy powstawania jego.
Oto połowa przodu, rękawek i kawałek tyłu.



Tutaj już zszyty rękawek.





Tył sweterka

I przód z tymi guziczkami  Serduszka 
 





Jak Wam się podoba?

3 komentarze:

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)