poniedziałek, 18 czerwca 2012

Druty Knit Pro Basix- jakie są??

Kupując włóczkę w swojej ulubionej pasmanterii internetowej Biferno skusiłam się na druty z tej Basix serii.
Lubię sprawdzać nowości i tym razem postanowiłam pomacać nowy towar. Macie tak?
Od dawna jestem fanką drutów Knit Pro. Mam różne - drewniane, metalowe, akrylowe, skarpetkowe. Mam także szydełka.
Zakupiłam takie Druty z serii Basix- zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie.Są niezwykle lekkie. Dla osób kiepsko widzących dodatkowym plusem jest ich kolor- nie są srebrne i nie "świecą" się lecz są w kolorze złotym absolutnie matowe. Na zdjęciach są dokładnie te Basix 4mm metal



 Żyłki w tych drutach są oczywiście montowane na stałe, bo jest to podstawowa seria drutów firmy Knit Pro. Ogromny atut zostawiłam na koniec. Jest nim żyłka. Wygląda tak

Opracowany został chyba jakiś nowy patent na nie, bo w porównaniu do poprzednich żyłek, tylko kolor jest taki sam. Mam porównanie, tak jak pisałam, bo używam żyłek do drutów skręcanych. Żyłki w drutach Basix są absolutnie mięciutkie i elastyczne. Gną się leciutko i odwijają w każdą stronę jaką chcemy. Są bardzo plastyczne.





 Jak za druty od 10 zł moim zdaniem są po prostu świetne. Idealne na każdą kieszeń, także na tę mniej zasobną.
A na w/w drucikach widzicie nowo zaczętą robótkę.


Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Super zakup :)) Dziękuję za ten opis, bo właśnie szukałam czegoś takiego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Druciki wyglądają ciekawie, może się skuszę jak się znowu przekonam do drutów, bo póki co to tylko szydełko...ale jak wreszcie przekonam się do robienia chust na drutach...
    Widzę, że Ty zaczynasz kolejną. Ladny kolorek, a co to za włóczka? Może ANGORA RAM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.biferno.pl/pl/p/Wloczka-Angora-Nako-F-3471-Violet/825
      to ta włóczka Gosiu. Bardzo fajna na chusty.

      Usuń
  3. Dzięki za opis drutów, właśnie przymierzałam się do kupna.
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)