piątek, 29 czerwca 2012

Pudełeczko dla ....

Takie pudełeczko poleciało do Ani . Pewnie Anię nie zaskoczyło, bo jest tak wszechstronnie utalentowana jak mało kto. Każda jej praca porywa dokładnością, oryginalnością i artyzmem. Nie ważne co to jest. Czy jest to praca szydełkowa, drutowa, frywolitkowa, biżuteria wywijana z druta, papierowa wiklina czy.... sama już nie wiem. Samorodny talent. Przy czym skromna i wspaniała osoba. Znacie jej bloga?
Do mnie poleciała od Ani paskuda. Piękna bluzeczka, którą już porwała moja latorośl.
Wspomniane pudełeczko. Aniu niech Ci służy.
A teraz miłego oglądania zyczę.
Wieczko od pudełeczka przykuwa uwagę. Było takie ażurowe fabrycznie.


5 komentarzy:

  1. Ciekawy kształt pudełka, ładny wzór kwiatów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasetka jest prześliczna, bardzo się cieszę z prezentu i jeszcze raz ślicznie dziękuję :)

    Nie wiem gdzie się mam schować... tyle komplementów...

    Pozdrawiam cieplutko, Ania - maranta

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko i te kwiatuszki!! Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za miłe wpisy. Niestety serwetka się skończyła...a takie słodkie te kwiatuszki miała. Wybitnie kolorystycznie moje zestawienie. Mam jeszcze kilka nowych prac do pokazania. Zaglądajcie niedługo pokażę nowości.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)