wtorek, 12 czerwca 2012

Dziewczyńskie prezenty na wczoraj potrzebne...

Córka została zaproszona na urodziny koleżanki. Ponieważ była chora dostała zaproszenie w ostatniej chwili. I znowu robiłam prezenty z tzw dnia na dzień.
Piórnik-tuba z imieniem
Pudełko ozdobne z cukierkami
Do tego bransoletka



Reszta prezentów była kupna więc nie pokazuję... Całość dopełniała piękna karta z życzeniami, którą dostałam w prezencie na wymiance na maranciakach.
Czy prezenty się spodobały dowiem się jutro, ponieważ zabawa była w figloraju i jubilatka nie oglądała prezentów po otrzymaniu.
Serdecznie dziękuję Wam za to, że jesteście i kibicujecie moim pracom.  Pozdrawiam wszystkie nowe obserwujące osoby.

11 komentarzy:

  1. Ach te mamy, wszystko zrobią dla swoich pociech:)
    Wspaniałę prezenty przygotowałaś, bransoletka cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś prezenty śliczne! Sama chętnie bym przygarnęła taki piórniczek ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całą pewnością sprawiły wiele radości takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  4. I śliczny prezencik wyszedł:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe prezenty, szczególnie piórnik mnie oczarował, wielkie barawa :)
    Pozdrawiam, Ania - maranta

    OdpowiedzUsuń
  6. jejjjjjjjjjjjjjjjjjjj ale cudowny piórnik zapraszam na moje wakacyjne candy

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne przeznty napewno obdarowana się ucieszyła :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też w oko wpadł piórnik, choć trzymałabym w nim pewnie szydełka:) A ten guzik z inicjałem jest genialny.
    aiszka4

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty kapitalne!!! Wystarczą dobre chęci! Takie prezenty cieszą najbardziej, więc zapewne spodobają się nowej właścicielce. Piórnik rzeczywiście genialny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka wyczarowałaś.SZczególnie zauroczył mnie piórnik.Cudeńko!
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)