sobota, 30 czerwca 2012

Moja pierwsza puszka kawówka...

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co ja wyczyniałam ostatnio. Bawiąc się w decu preferowałam wycinanie i naklejanie wybranych motywów. Tym razem oklejałam puszkę całą serwetką. Nooooo... nie było to takie łatwe jak mi się wydawało. Naklejanie całych powierzchni jest zdecydowanie trudniejsze. No więc dopieszczałam puszkę, szlifowałam, domalowywałam lakierowałam i zaopatrzyłam w napis, żeby puszka była niepowtarzalna. Mogę śmiało powiedzieć, że takiej puszki nie ma nikt. Doleciała już do nowej właścicielki Gosi eumycha , która również prowadzi bloga a specjalizuje się w biżuterii. To już nasza kolejna wymianka. Ja jestem zawsze niezwykle zadowolona z prac Gosi. Są po prostu bajeczne. Uwielbiam prezentować biżuterię wykonaną przez Gosię. Mam też szydełkową torebkę wykonaną przez Gosię i po prostu ją kocham.
No a teraz wspomniana już puszka kawówka. Nie trzymam Was już w oczekiwaniu. Dodam jeszcze, że Gosia mi napisała, że wspaniale się sprawdziła, bo goście w domu bez trudu namierzają kawkę w kuchni.
Tak więc świetny gadżet, jak goście u nas sami sobie muszą coś zrobić do picia. :-)
Serdecznie pozdrawiam stałych obserwatorów i komentujących moje pracki.



11 komentarzy:

  1. Pucha jest świetna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja jest ta puszeczka! Nie oddam nikomu! ;o)
    A że u mnie goście często sami się obsługują, to teraz mają rzeczywiście łatwiej. Kto ma ochotę na kawusię z tej pięknej puszeczki zapraszam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna puszka mnie tylko zastanawia napis. Dlaczego taki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis cafe byl malymi literami na tle serwetki i jest jako dekor tła. Dodalam Gosi bo wlascicielka tak ma na imię....

      Usuń
  4. Aga , Twoja inwencja twórcza nie zna granic. Podziwiam pomysłowość i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!Kombinator twórczy ze mnie niemozliwy. Ciągle coś mi po głowie chodzi... :-)

      Usuń
  5. No dobrze ale wyszlo..Gosia kawa
    Powinnas napisac Gosia's coffee jesli koniecznie chcialas po angielskiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale cafe to tez kawiarnia. Wiec Gosia kawiarnia- ewentualnie. Więc moze powinno być Gosi cafe zeby było Gosi kawiarnia. Zlepki polsko angielskie jak widac do d... mi wychodza. Dobrze ze Gosia reklamacji nie składa :-)

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)