niedziela, 8 września 2013

Portfelik Cy-cuś na prezent.

To mój projekt autorski w tej finalnej formie przynajmniej, bo zainspirował mnie inny portfelik. Mały gadget o nazwie "CY-CUŚ"     bardzo mi się spodobał ten twór.

Nie muszę chyba pisać czemu tak go nazwałam. ;-) Projekt powstał w mojej głowie trochę przypadkiem. Jest szydełkowy, wyściełany wewnętrzną podszewką. Wypychany specjalną gąbeczką do małego rozmiaru damskiego biustu. Nie pisałam na niego rozpiski, wybaczcie zrobiony jest z głowy, możecie odgapić jedynie wzór z obrazka.
Wewnątrz jest oczywiście wesoła i kolorowa bawełniana podszewka.
Portfelik powstał na prezent na 13 urodziny dla dziewczynki. Mało miałam czasu, więc i tak cieszę się, że do głównego prezentu, miałam czas wykonać jakieś drobiazgi ręcznie robione. Nie lubię kupnych prezentów wcale. Są dla mnie bez charakteru osobistego, który mają ręcznie robione rzeczy choćby najmniejsze.
Powstały jeszcze kolczyki  i naszyjnik ale ich nie pokażę,bo zdjęć nie ma, nie udało się wykonać ich dobrze,aparat nie łapał ostrości.... Do tego była ręcznie robiona kartka urodzinowa. Mam ich zapas już b mały po wszystkich imprezach okolicznościowych. Muszę ponownie prosić chyba o wymiankę, którąś miłą koleżankę.
Asieńko niech Ci cy-cuś długo służy ;-)
A tak na serio portfelik jest w całości ręcznie uszyty. Zapinany na ekspresik dopasowany kolorystycznie do włóczki. Pomyślałam, że może być dwu-funkcyjny. Może być po pierwsze wspomnianym już portfelikiem, gdzie pieniądze papierowe i drobne nie wypadną,bo są dobrze zapięte. Także może być "pod-paskownikiem", jak musimy iść do toalety, a nie chcemy tachać całej torby. Dociekliwemu mężczyźnie z pracy, albo koledze, jak pyta co mamy w środku mówimy, że mamy pomadkę i waciki :-)
Miłego oglądania życzę wszystkim.
PS
Zlokalizowałam gdzie cy-cuś został wrzucony na forum biuściastych tu. Miło mi się zrobiło nie powiem, zwłaszcza na tekst o talencie :-))))

















9 komentarzy:

  1. Wspaniały!
    Bardzo podoba mi się Twój portfelik :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśny portfelik. Też lubię prezenty ręcznie wykonane. W taki prezent wkłada się zwykle "swoje serce". Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :-D już wrzuciłam na Lobby Biuściastych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znasz lobby? poznaj: http://forum.gazeta.pl/forum/f,32203,Lobby_Biusciastych_.html

      Usuń
  4. Świetny pomysł! :))))) 13-latka co prawda może różnie na CY-CUSIA zareagować, ale na pewno przy wtórze chichotów pochwali się koleżankom. A jak jeszcze zobaczą koledzy.... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. "Cycus" swietny,moze sama pomysle o takim.Podziwiam za pomysly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to był taki spontaniczny pomysł :-)

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)