środa, 4 września 2013

Złap licznik u ciapary

Moje kochane na pożegnanie lata.... dzisiaj ogłaszam zabawę pod tytułem

 Złap licznik u ciapary 


 Regulamin  zabawy:
1. Złapać licznik o formacie 99 999
2. Przewinąć pasek boczny strony tak, żeby licznik był po prawej stronie widoczny. Wykonać zrzut z ekranu (guzik PRTSCSYSRG) wciśnij guzik, otwórz w akcesoriach program Paint, zrób CTRL V wciśnięte jednocześnie wkleją zrzut do programu Paint.
Zapisz to sobie na pulpicie. Najpierw wyślij jako załącznik wiadomości do mnie na @    ciapara@op.pl i następnie wpisz komentarz pod postem, że złapałaś :-)
3. Zabawa jest dla osób posiadających bloga.
4. Zabawa jest także dla moich stałych oglądaczy.
5. Wygra kolejność wysłania @ i oczywiście skan pięciu dziewiątek.
6. Jeżeli nie możecie wysłać pięciu dziewiątek, a czujecie że jesteście blisko np 100 000 albo 99 998 także możecie taki skan wysłać, jeżeli nie będzie dziewiątek taki @ będzie także brany pod uwagę.
7. Baner jest do zobrazowania zabawy. Nie trzeba go wklejać u siebie.





Pierwsza osoba, która wyśle do mnie oryginał skanu otrzyma... prezent niespodziankę wykonany techniką decu i może jeszcze jeden szydełkowy.
Zapraszam serdecznie i czekam :-)


4 komentarze:

  1. Ja się chętnie pobawię, choć pewnie z braku czasu, nie zdążę :)
    Wkleiłam na swoim blogu obrazek. Nie ma tego punktu w regulaminie, ale chyba trzeba, tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Serdecznie gratuluję wygranej. @ już wysłałam do Ciebie.

      Usuń
  3. dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)