poniedziałek, 19 października 2015

12 czapek w 12 miesięcy- podsumowanie


Wstęp

Bawiąc się rok czasu w zabawie 12 czapek w 12 miesięcy wykonałam 12 czapek oczywiście. W zasadzie wykonałam ich więcej, bo był moment, że czapki opanowały mnie na maksa.
Dzisiaj chciałam zrobić podsumowanie tej zabawy pod swoim kątem i pokazać Wam wszystkie moje prace z wyzwania.

Moje czapki wykonane do wyzwania-retrospekcja roku pod wyzwaniem czapkowym

Listopad

Zaczęłam spokojnie i prosto wyzwanie czapkowe.

Listopadowa

  

Grudzień

Tutaj już się rozkręciłam i sama zaprojektowałam wzór czapki grudniowej.

Grudniowa-wzór własny

Styczeń 

Podobnie jak grudzień, ale w nowej innej kolorystycznie odsłonie.
Styczniowa

Luty 
 Także poszłam w opcję twórczości własnej. Czapka lutowa jest moim wzorem autorskim i ażurowym. Wiem, że spodobała Wam się a i ja ją polubiłam, bo czapka uzupełniła mi komplet czyli rękawiczki i szal.

Lutowa wzór własny

Marzec
Uzupełniania kompletów rodzinnych ciąg dalszy. Czapka dla córki. Projekt własny.
Marcowa wzór własny



Kwiecień

Kwietniowa czapka jest  własną wersją czapki zainspiracją zdjęciem z sieci



Maj
Majowa  własna inspiracja ażurowa



Czerwiec
Czerwcowa  czapka o nazwie "szyszak" wzór własny

Lipiec

W lipcu dziergałam komplet na chrzest tym razem na szydełku wizja własna



Sierpień
Sierpniowa czapka wzór własny

Wrzesień
Wrześniowa czapka wzór własny

Październik
Czapka październikowa patchworkowa- własny wzór


Plusy wyzwania

-Wymyśliłam 7 wzorów autorskich czapek, oprócz  tego  3 czapki z tzw wariacją własną zainspirowaną kiedyś czymś w sieci.
-Wyrobiłam końcówki włóczek
-Obczapkowałam wokoło wszystkich ;-) no Madziu prawie wszystkich ;-)
-Miałam motywacja do ciągłego kreatywnego tworzenia ;-)
-Jestem zadowolona, że podołałam wyzwaniu pomimo trudności, o których może kiedyś napiszę  na blogu ;-)

A Wam?

Podobały się moje czapki wykonane w ramach wyzwania? Która czapka jest Waszą faworytką?
Serdecznie Was pozdrawiam!


18 komentarzy:

  1. Moją faworytką jest czapka październikowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądziłam :-) Córka mi ją podkrada czasem, ach te dzieci :-)

      Usuń
  2. O matko, ale mi głupio! Nie zrobiłam i nie zrobię. Tobie bardzo gratuluję, fantastyczną kolekcję stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. patchworkowa, zdecydowanie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja, gratuluję! Zakochałam się w czapce październikowej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odgapiaj śmiało! Fajnie się nosi i do wielu rzeczy pasuje. Buziole!

      Usuń
  5. Fantastyczne podsumowanie :-) Piękne czapki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię podsumowania :-) jestem zadowolona z roku czapkowego.I ja Cię pozdrawiam Kasiu!

      Usuń
  6. Nie będę oryginalna - mnie również najbardziej spodobała się czapka październikowa, super wzór ! Ale i grudniowo- styczniową chętnie bym założyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak proste i klasyczne wzory są uniwersalne :-) Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Podziwiam Twoją wytrwałość w dzierganiu czapek, październikową stawiam na pierwszym miejscu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Super czapki i gratuluję wytrwałości. Mi się podoba ta z grudnia, bo bo ta wełna wydaje się taka milusia na zdjęciu :-] Podoba mi się też kwietniowa. Czapeczka dla jakiegoś małego leśnego skrzata ;-] Ten wzór czapki wrześniowej też mi chodził po głowie. W sumie, nie taki sam, ale podobny motyw "pasków" z jakimiś wzorkami. Świetna czapka. Generalnie wszystkie mi się Twoje czapki podobają, kolory i wzory :-]]] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne, szacun głeboki i brawa za wytrwałośc,

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka październikowa to moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kolekcja :)) Nie wiem, która z czapek najfajniejsza bo wszystkie bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)