sobota, 27 grudnia 2014

Drobiazgi decou

Może...
Może bez zbędnych słów same obrazki dzisiaj...

Świecznik decou z lawendowymi świeczkami 
na kolację z mężem przy świecach ;-)


Do kompletu dla dzieci słoik z cukierkową zawartością

I do kompletu dwufunkcyjne:
 albo na serwetki pierścienie
albo podstawki pod jajka


Wyczekana szczotka z wybranym motywem serduszkowym


Zestaw dla kawosza: słoik na kawę z napisem 
plus zawartość do słoika


Inne spojrzenie: widać napis


Opakowanie do pierników...
Pierniczący Mikołaj z zawartością.
Madziu dziękuję za serwetkę ;-)))


Jestem towarzysko zrealizowana, po Świętach, co widać na blogu, nawet mi się gadać nie chce....
Za to chce mi się ruszać, sprzątać po Świętach i zadowolona jestem nawet, że się trochę nabałaganiło... mam pretekst żeby nie siedzieć bezczynnie.
Serdecznie Was poświątecznie pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. A mnie się nic nie chce... Zazdroszczę tego zapału :-)
    Wspaniałe prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za miłe słowa :-) I ją Cię pozdrawiam!

      Usuń
  2. Podziwiam Twoją energię, ja tak jak Kasia, po świętach mam chęć tylko na relaks, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku za dużo siedzenia za stołem :-)

      Usuń
  3. A ja nadal jakaś zmęczona... Połaziłabym tylko gdzieś. Świetna decu produkcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne drobiazgi :) ja po świętach bardziej zmęczona niż przed heheh:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)