wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku

Koniec roku... pomyśl o nim chwilę...

Koniec roku sprzyja podsumowaniom i przemyśleniom o tym co za nami. Wiem, że po podsumowaniu jakie zrobiłam w zeszłym roku 2013, pisałyście mi w komentarzach, że niezbyt lubicie podsumowania i że raczej staracie się tego nie robić. Mimo to pokuszę się o kilka podsumowań. Jaki dla mnie był 2014 rok pod względem blogowania?

Szklanka jest w połowie pełna...

1.Opublikowałam 106 postów- nie wiem czy to jest jakieś wielkie osiągnięcie, ale powiedzmy, że trzymam poziom ilościowy postów,  mniej więcej na tym samym poziomie, bo w zeszłym roku tj. 2013 były 103 wpisy na moim blogu ;-)
2.Miałam plus minus, jeśli dobrze zliczyłam ponad 137 000 odsłon bloga. Statystyki wyświetleń mojego bloga patrząc od jego początku, systematycznie i stale idą w górę, cieszy mnie bardzo ta ciągła zwyżkowa tendencja.Oby się utrzymała.
3. Wykonałam sporo różnorodnych prac z rękodzieła: zarówno dzianinowych, dekupażowych i nie tylko, nie jestem w stanie ich zliczyć tak dokładnie, bo nie wrzucam ich w zakładki o nazwie rok, tylko w zakładki tematyczne wykonanej rzeczy. Nie chciałabym tego zmieniać tylko po to, żeby dokładnie znać ilość moich prac. Nie jest to dla mnie, takie istotne.
4.Odważyłam się prowadzić zajęcia dla dzieci z rękodzieła, w grupie ponad 20 osobowej, było to ciekawe i rozwijające  doświadczenie dla mnie. Kontakt oko w oko z grupą dzieci i skupienie na robótce- bezcenne.
5.Wykonywałam pomysły ubrań praktycznie tylko według swoich projektów, z tego nadal jestem zadowolona ;-) Powstała według mojego pomysłu sukienka letnia dziewczęca i druga inna dla  puszystych. Powstał według mojego projektu szal i zapięte z niego bolerko. Praktycznie kończę kolejny projekt autorski.
6.Pokazywałam Wam swoje pomysły recyklingu czy przeróbek różnych rzeczy, nie będę wymieniać wszystkich, ale  jednym z najbardziej walniętych moich pomysłów było uszycie majtek ;-) Dziękuję, że mnie nie wyśmiałyście za ten totalnie "odjechany"  pomysł ;-)
7.Odważyłam się na wpisy osobiste na blogu. Pisałam w prosty sposób o kilku nurtujących mnie tematach.
Dziękuję, za wasze wpisy pod nimi i różne słowa do mnie tam skierowane.
8.Przeorganizowałam bloga prawie od podstaw, na nowo porobiłam "szufladki tematyczne" ponieważ uznałam, że za trudne zrobiło się wyszukiwanie różnych rzeczy przez czytelników.
9.Wzięłam udział w wyzwaniu blogowym "12 czapek w 12 miesięcy "dzięki czemu więcej osób poznało mój blog. Spodobały Wam się moje czapki,  moje w stylu zrób to sam.
10.Dostałam od Antoniny nagrodę Creative Blog Tour, która prawie przyprawiła mnie o atak serca ;-)

I na tym poprzestanę. Rok 2014 osobiście był dla  mnie i dla mojej rodziny dość trudny. Cieszę się, że pomimo tego znalazłam czas na tego bloga, że dawał mi on tyle radości. Dziękuję Wam, że mogłam dzielić się tu różnymi moimi pasjami i że zawsze były one z entuzjazmem i zrozumieniem przez Was przyjmowane.

A Wam życzę...


Na koniec chciałam moim czytelniczkom 
tym stałym i tym zaglądającym do mnie z doskoku,
życzyć w Nowym:

2015 roku

Wiele różnorodnych pasji,
także odkrycia co najmniej 2 nowych technik rękodzielniczych,
 czasu na wykonywanie i realizowanie się w tych wszystkich pasjach,
 pieniędzy na materiały do wykonywania pasji także tych wymarzonych,
wiele ciekawych pomysłów rękodzielniczych, takich zupełnie nowatorskich, 
tym z Was które prowadzą blogi, życzę wielu czytelniczek i wiele pomysłów na nowe posty.
Słowem wszystkiego Naj... Naj ... Naj...
i dużo zdrowia i uśmiechu!!!




Google za mnie zrobiło takie podsumowanie roku. Zdjęcia totalnie przypadkowe i moim zdaniem średnio dobrane z tych co miałam... ale niech tam.... z braku laku...


tutaj link do zdjęć w ruchu

https://picasaweb.google.com/115737801058355099644/YearInPhotos2014?authkey=Gv1sRgCKaT_b70jNCmZQ#6094106310723736306


11 komentarzy:

  1. Wspaniałe podsumowanie :-)
    Dziękuję Kochana za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Kasiu wszystkiego Naj!!! Teraz dopiero podany przeze mnie link działa, poprawiłam jego widoczność w sieci ;-)

      Usuń
  2. Życzę Ci, aby Nowy Rok uśmiechał się do Ciebie, obfitował w zdrowie, realizację marzeń i aby spełniły się wszystkie Twoje pragnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne życzenia, ogromnie dziękuję!!! Także Tobie wszystkiego co pisałam i czego nie pisałam ;-)

      Usuń
  3. To był dobry rok :) Życzę samych wspaniałości w Nowym Roku :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ja tam mignęłam w tym zestawieniu!
    Wiem, jak lubisz poznawać nowe techniki, więc w nowym roku życzę jak najwięcej ku temu możliwości!
    Życzę również dużo zdrowia i siły, także tych duchów, spełnienia marzeń i miłości!
    Niech Twój blog rozwija się jak Twoje talenty!
    I życzę Ci także, aby udało się zarobić na dziełach Twych rąk. Choćby troszkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że Ty mignęłaś w tym zestawieniu Moja Droga, to akurat dobrze. Podmieniłabym jednak zdjęcia moich prac w tym zestawieniu jak bym tylko umiała... Zdjęcia nie pokazały w ogóle moich prac autorskich na drutach tylko jakieś przypadkowe zupełnie szydełkowe prace...
      No fakt przydało by się, żeby jakiś grosz wpadł w kieszeń za te prace hobbystyczne ;-)
      O i talenty mogłyby się rozwijać i blog ;-) Fajne życzonka, bardzo Ci dziękuję!!!

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za życzenia na Nowy Rok. Tobie też życzę, by Twój blog nadal się rozwijał, był dla Ciebie powodem do radości i stanowił wytchnienie w życiu codziennym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże skrupulatne i fajne podsumowanie roku zrobiłaś, muzyka świetnie dobrana do zdjęć i Twojego charakteru. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)