piątek, 14 lutego 2014

Włóczka tasiemkowa- ki czort?

Wiedziona  ciekawością zakupiłam włóczkę tasiemkową. Co to w ogóle jest  ta "tasiemka" i jak jest zrobiona, chodziło mi po głowie od dawna.
Ano takie coś...


 Opis
Jest to włóczka o składzie 100%  bawełny.  W jednym moteczku 50g jest jej 120 metrów. Akurat teraz jest dobra cena na nią.
Z bliska jak się przyjrzycie zdjęciu i włóczce tasiemkowej, wygląda jak upleciony z siateczki i dziany z oczek materiałowy sznureczek. Fajnie się z niej dzierga. Ładnie kolor układa się w dzianinie, jak widzicie mam niebieską   naprawdę mi się podoba efekt uzyskanej  z niej dzianiny.
A co na drutach?
Niedługo pokażę Wam co z niej wydziergałam, mam nadzieję, że jesteście ciekawe ?
No może chociaż troszeczkę....? :-)
A może ktoś chciałby zgadnąć, czego początek widzi na zdjęciu??
Serdecznie Was pozdrawiam w  dniu Zakochanych :-) tych bardziej i tych mniej :-)
Pa!

7 komentarzy:

  1. Happy Valentine Day Aga! Mysle ,ze bedzie bardzo udany.A na zadanie pytanie odpowiadam pytaniem.Czy to przypadkiem nie mobius? Pozdrawiam valentykowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skowronku :-) Dziękuję za pierwszą odpowiedź. Ciepło...ciepło...ale jednak zimno :-)
      Podpowiedź może malutka...zdjęcie jest zrobione w sposób podchwytliwy :-)

      Usuń
  2. Na zdjęciu nie widać całości pracy i może to być wszystko: czapka, bluzka, szaliczek ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nabieranie oczek jak do skarpetek, ale to chyba raczej nie z tasiemkowej... Może jakaś torebka, pokrowiec na telefon lub czytnik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś :-) szczegóły zdradzę niedługo :-)

      Usuń
  4. To bij ,zabij ,nie wiem co to bedzie.Jestem bardzo ciekawa co tym razem tworzysz, zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę zabijać :-) pokażę niedługo ;-)

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)