sobota, 17 sierpnia 2013

Kadrigan z marzeń

Brakuje w mojej szafie kardigana. Swetra ciepłego, do spodni i także do spódnic. Najchętniej z paskiem...
Szukałam długo co mi się w ogóle podoba, ale albo źle szukałam albo nie podoba mi się nic. Więc sweter będzie z mojej imaginacji.
Kilka swetrów mnie zainspirowało taki, taki,oraz taki a także taki.
Ten najbardziej mi się chyba podoba  bo nie ma za dużego wzoru...
Jak widzicie wszystkie takie dłuższe biorę pod uwagę. Zastanawiam się jeszcze, czy mój sweter ma być zapinany czy tylko z paskiem.. sama nie wiem, dumam.
Na okazję dziergania zaopatrzyłam się już w nitkę o proszę z takich nitek, a dokładniej ta. Jest teraz w promocji i przy zakupie 500g otrzymuje się torbę plażową firmową i druty proste bambusowe.
Na zdjęciu poniżej zakup po rozpakowaniu :-)

 I wspomniana torba plażowa bardzo fajna firmowa
No jak? Doradzicie mi jakiś sweterek? Będę wdzięczna za linki i podpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. To zależy jaką masz figurkę,dłuższy na pewno wyszczupla:)mnie podoba się pierwszy i drugi taki odmładzający:)))Włóczka super no i dalsze prezenty też ekstra:)
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób sobie prosty od góry robiony.Możesz wrobić delikatny wzorek.Włóczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi także podoba się pierwszy sweterek. W internecie znalazłam też podobny do niego o taki http://s1.manifo.com/usr/5/56B4/39/manager/dlugie-swetry-rozpinane-5-115530_l.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za pierwszym, włóczka piękna i prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się ostatnio zakochałam w tym z pepperberry :-)
    http://www.bravissimo.com/pepperberry/products/sale/knitwear/cardigans/space-dye-cardigan/plum-mix/pt126plm/?sale=true&level=2
    ale ten też jest fajny:
    http://www.bravissimo.com/pepperberry/products/sale/knitwear/cardigans/cable-knit-cardigan/grey/pt125gry/?sale=true&level=2

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa Twojego kardigana :-)
    Kolor - cudo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. musisz sama zdecydować,wybór napewno bedzie dobry

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy sweterek jest rewelacyjny, piękny wyszczuplający wzór. Modele drugi i trzeci nie powalają na kolana. Czwarty model trochę szlafrokowy,ale też fajny, jeżeli lubisz nosić pasek. To tylko moje zdanie,ciekawe co sama wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja postawiłabym na ten pierwszy . W sumie sama robiłam niedawno taki ,,wymarzony'' i wymyśliłam sobie najprostszy wzorem gładkim a tylko w pasie aby uformować wcięcie zrobiłam pas warkoczy ...A tu jeszcze z takiej pięknej włóczki to wystarczy coś prostego z delikatnym wzorkiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj odebrałam na poczcie włóczkę na rozpinany sweter, czyli jestem na podobnym etapie, co Ty.
    Będę Ci kibicowała! I czekała na wieści o decyzji oraz na efekt :)
    Sama chcę coś bardzo wygodnego i raczej sportowego, więc raczej zdecyduję się na sweter typu bluza, na zamek błyskawiczny.
    Ale jeszcze nie jestem pewna ;)
    Coraz bardziej podobają mi się sweterki zapinane na 1-2 guziczki, takie typu "pingwin", jak ten pierwszy przez Ciebie wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo. Chcę być zadowolona z tego swetra dlatego tak marudzę przy wyborze wzoru.

      Usuń
  11. Aga widze Cie w pierwszym ,jest przepiekny .

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)