poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Drutowe wyzwanie- ostatni.

Post ten jest ostatni z serii serwetkowej, pokaże Wam bluzeczkę serwetkową w dużym rozmiarze z wkładką. Zamyka on tym samym serię poniższych postów:
-tego
-tego 2
-tego 3
-tego 4
-tego 5

Wyzwanie kolor w mojej szafie rzucone Wam niedawno, miało za zadanie sprawić, abyście rzuciły okiem w swoje szafy i sprawdziły co tam tak naprawdę jest.
-Czy to co  macie w swojej szafie w ogóle pasuje do siebie?
-Czy macie w szafie względny porządek czy wszechwładny haos?
-Czy kolejne zakupy są przemyślane, w stylach pasujących do siebie, czy panuje tam totalny mętlik i pomieszanie z pomerdaniem?
-Czy znacie dobre strony swojej figury i czy znacie słabe?
-Czy w szafie macie nadmiar garderoby zupełnie zbędny, bo nie noszony - nietrafione zakupy, kolory i fasony?
-Czy macie luz, na rzecz mniejszej ilości rzeczy, ale za to dopasowanych do siebie i ulubionych?
Pytań można postawić sporo. Ja w te wakacje postanowiłam przewietrzyć swoją szafę. Przejrzeć ją dokładnie i uporządkować. Ambicje mam spore, bo jako chomik nie lubię wyrzucania, też tak macie?

Stylizacja pierwsza- codzienna.
 Robiąc tę bluzeczkę, celowo zrobiłam ją dłuższą. Będę często zakładać ją do spodni, niektóre z nich są biodrówkowe, dlatego dłuższa bluzeczka będzie jak znalazł. Ta stylizacja jest stylizacją codzienną na tzw luzie. Buty płaskie, bo w takich najczęściej chodzę.




Stylizacja druga. Jestem czarno zielona. Wszystko mam w tych dwóch kolorach. Takie zestawienie kolorystyczne mojego ubioru pozwala na pierwszy plan wyeksponować szmaragdową bluzeczkę. Kolor czarny, jest oprawą koncentrującą naszą uwagę na niej.




 Jak widzicie bluzeczka ma podwinięty ściągacz na dole. 
Do tej konkretnie spódnicy lepsza byłaby krótsza....

Wzór ażurowy z bliska

Zdjęcie poniżej najbliżej oddaje kolor bluzki

Wzór na plecach


Serdecznie Was pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Zaskakująco ładnie wyszła ta bluzka. Świetnie wygląda w obu stylizacjach. Kiedyś też robiłam bluzkę tym wzorem (wspólne dzierganie na Forum u Maranty), ale z akrylu i wyszło dość grube - było mi zawsze w ty za gorąco, toteż prawie nie nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię :-)Miałam ją na sobie wczoraj i dzisiaj. Dość chłodna jest i cienka. Jeśli robiłabym ją drugi raz trochę wcześniej zakończyłabym wzór. Byłaby bardziej dopasowana. Teraz zastanawiam się czy takiej córce nie zrobić także bawełnianej ...

      Usuń
  2. Rzeczywiście szmaragdowa bluzka, z czernią dobrze koresponduje, z bielą też byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie miałam założyć białą spódnicę :-)

      Usuń
  3. Rewelacyjna!
    Jest idealna. Świetnie w niej wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się Twoja spódnica :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czekam na Twoją wersję. Jeśli mogę coś doradzić, to zrób ciaśniejszą niż ja :-)

      Usuń
  4. Twoja jest super ! - ja robię luźniejszą i tez ma wyjść dłuższa = co wyjdzie zobaczymy !

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały pokaz,sliczna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :))))bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje super ! Bluzeczka i kolor i wzór i wykonanie... ech... śliczności !!!
    Pozdrawiam
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka nietuzinkowa, w obu zestawieniach wygląda świetnie. W zestawieniu z bielą też będzie super. Gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Monika Mnich

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dawno mnie Tu nie było, dawno...a tu taka szmaragdowa śliczność. Piękna ta bluzeczka :) I zarówno w parze ze spódnicą czy spodniami wygląda bardzo dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! I kolor i wzór i wykonanie... miodzio! No i jeszcze modelka i cała sesja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę śliczna
    kolorek ładniutki
    brawo ,brawo na pewno często będziesz w niej chodzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga super sesja :)) i świetnie wyglądasz w tym kolorku :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna bluzeczka a kolrek bajeczny

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)