poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Zaległe obietnice nadal są obietnicami :-)

Już dość dawno temu z Iwonką z bloga koronki iwonki umówiłam się na wymianę. Iwonka przysłała mi serwetę o już ją pokazywałam dawno, a ja miałam wykonać w zamian skarpetki. Wesołe ciepłe i miłe. No to wykonałam, nareszcie można powiedzieć.  Iwonka wiedziała, że mam kolejkę robótkową i zgodziłą się dzielnie zaczekać.
Skarpetki powstały z tych wełenek skarpetkowych, dużo jest w nich tej. Robione są od ściągacza.  Jak widzicie nitki tej serii można bezkarnie ze sobą łączyć, świetnie ze sobą się komponują. Każda kompozycja włóczkowa na skarpetkach może być inna. Skarpety  już poleciały i doleciały do nowej właścicielki dlatego pokazuję i Wam efekt mojego ostatniego dziergania na 5 drutach.
Na 1 cm kwadratowy wchodzi 20 oczek, takie skarpetki jak widzicie to bardzo dużo oczek na cienkich drucikach 3 mm grubości. Ilość łączna oczek w tych skarpetkach wynosi około 20 160 z moich wyliczeń.


.
 

 


A ponieważ Iwonka była cierpliwa dostała za cierpliwość bonus o taki... czesadełko i wpinadełko :-)



I na koniec mam pytanie do Was... Jak tam się sprawy mają z waszymi obietnicami? Czy wywiązujecie się z danego słowa? Czy słowo dajecie pochopnie czy rozważnie? Czy jak coś komuś obiecacie... to zapominacie o tym równie szybko? Czy można na Was polegać jak na Zawiszy? Bardzo jestem ciekawa waszych wpisów :-)

8 komentarzy:

  1. Upominki są przecudne i w moich ulubionych kolorach, wspaniale pasują do innych części garderoby, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się wpasowałam z kolorami to fakt :-)

      Usuń
    2. Zapomniałam napisać, ze walczyłam o te skarpetki :-) córce się spodobały... musiałam obiecać ze jej zrobię :-) ach te dzieciaki :-)

      Usuń
  2. skarpetunie w sam raz na zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skarpetki zrobiłaś - czekam na wiadomość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiłam początek zdania - Koleżanka obiecała to od miesiąca czekam na wiadomość ! Sorki mój błąd ! Ewa

      Usuń
  4. Fantastyczne te skarpetki!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)