poniedziałek, 21 listopada 2011

Szal estoński Oiteta piibelehekiri

Udało się. Skończyłam estoński szal ażurowy, którego się podjęłam. Jestem szczęśliwa że dałam radę. Waży 50 g ma wymiary 2 metry na 50 cm. Druty KP drewno 3,5 mm. Weszło w niego 67800 oczek. Niteczka niezwykle cienka akrylowa biała. Szal przeszedł próbę obrączki... przeszedł by i próbę 3 obrączek bo jest naprawdę cieniutki...
W środę poleci do nowej właścicielki. Mam nadzieję że się spodoba tej wyjątkowej osobie. Robiłam go miesiąc. Oto on.













17 komentarzy:

  1. Wspaniały! Piękny! Misterna robota.
    Żal mi ściska co nie co, że nie umiem robić na drutach.
    Musi być niezwykle mięciutki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jestem pełna podziwu:-) Padłam z wrażenia! Toż to pajęczynka jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jest cudny :)) ja poproszę o schemacik na police9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piekny!! Robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję za słowa miłe sercu :-) Violu pamiętam o schemacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawał dobrej roboty !!!
    I jest Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudeńko delikatne;))ależ ty zdolna jesteś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje! właśnie nowa właścicielka dała mi znać że bardzo jej się podoba. Powiedziała, że piękny i że ręce jej latają bo boi się że go podrze :-)Jestem bardzo szczesliwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona! Po prostu brak słów, żeby opis, jaki on jest cudowny. Strasznie chciałabym go dotknąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany, to jest cos co podziwiam z naboznym szacunkiem dla tworcy. szal jest piekny i naprawde chyle czola przed twoimi umiejetnosciami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest prześliczny, też taki chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, czy wzór jest dwustronny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko wzór ma prawą i lewą stronę. Na prawej jest ładniejszy. Ale lewa też jest ładna chociaż lewa. Jak ktoś nie zna się na drutach nie powinien widzieć specjalnie różnicy.

      Usuń
  13. Estończyki mnie przerażają i kuszą jednocześnie ehhhhh tylko czemu doba ma tylko 24 godziny?

    OdpowiedzUsuń
  14. Od godziny szukam schematu na ten szal i nigdzie nie moge znalezc a podobno wystarczy umiec liczyc do 6?

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)