piątek, 10 sierpnia 2012

Słoneczniki na przydasie ...

Pisałam nie jeden już raz, że uwielbiam motywy  słonecznikowe. Zresztą... nawet jak bym nie napisała, też można by się było zorientować po moich pracach. Jak zobaczyłam tę serwetkę, oczywiście nie mogłam jej się oprzeć. Słoneczniki... słońce..niebo....lato...przyroda... można by mnożyć bez końca te skojarzenia.
Nagrodą nr 2 w mojej zabawie puszkowej, była puszka w motywy kwiatowe. Wygrała ją  Haft i Patchwork Ponieważ prezent już powinien być na miejscu, pokażę co poleciało do zwyciężczyni.
Wnętrze czyli dekielek i dno ma wyklejone materiałem. Dno na zewnątrz ma ozdobione moim pseudonimem, żeby było wiadomo, że puszeczka była ręcznie robiona i jest jedna jedyna i niepowtarzalna..Powstał w ten sposób pojemnik  na przydasie wygląda następująco. Oto zdjęcia ...

Klej był jeszcze mokry jak robione były te dwa zdjęcia...
Za to po wyschnięciu nie było już widać żadnych śladów wklejania :-)
Wycięcie wklejki specjalne nożyce zygzakowe do tkanin.
Puszka nr 1 w moim Candy puszkowym jest na etapie lakierowania kolejną warstwą. Powinnam się nią pochwalić już niedługo. Skończyłam też następną pracę drutową....
I powstają  także dwie nowe prace...będą prezentem urodzinowym...  i nie mogę się nimi pochwalić na blogu, bo ...osoba do której polecą prezenty podczytuje mojego bloga :-) Pozdrawiam ją serdecznie w tym miejscu :-)))
Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających a w szczególności komentujących.

6 komentarzy:

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)