czwartek, 10 lipca 2014

Wymiankowa sesja obrazkowa

Forumowa wymianka
Na czym polega wymianka, większość koleżanek blogowiczek świetnie wie, jeżeli jednak uchowała się osoba, która nie wie co to jest, wyjaśnię, że na różnych stronach np. blogach czy też forach, istnieją zabawy, które polegają na tym, że wylosowane z listy chętnych osoby, robią różne prezenty związane z rękodziełem sobie nawzajem. Dla koleżanki z forum robótkowego wykonałam takie rzeczy, skupiłam się głownie na dekupażu, bo widziałam, że mojej wylosowance taka technika jest obca. Wymianka była pod tytułem "Lenie słonecznie", więc tematem przewodnim było słonko i kolor żółty. 

Ja wysłałam to:
  Emma40 dostałe ode mnie takie rzeczy:


Dekupażowe puszki do ozdoby kuchni
(ostatnio w dekupażu zapięłam się na nich ździebko ;-) )


Jedna jest w  motywy lawendowe, wylosowance marzyła się lawenda



Szczotka do włosów i dekupażowy kieliszek do jajka




Znaczniki, czyli markery do robótek na drutach 20 szt w 2 kolorach



Bransoletka z naturalnych kamieni w 3 kolorach
 i elementach zdobniczych w kolorze srebrnym




Słoneczna bransoletka plus kolczyki (drugie zdjęcie)




Dekupażowe kolczyki inne z obu stron





Dostałam to:
W zamian dostałam od Krakowianki takie przedmioty:

Filcowa przepiękna torba z moich marzeń
i dla córki laleczka Tilda


Wszystkie prezenty były tak liczne, że ciężko je było
"zmieścić" do zdjęcia ;-)




Zawieszka albo poduszeczka na igły jak sobie tam  chcecie...



Niebieska piękna włóczka i pyszna kawka, kremiki  oraz wisiorek na szyję



Kolczyki słoneczne to będzie  mój hit tego lata



Laleczka Tilda z bliska nosi już imię Józefinka


Wspaniały komplet serwetek do zdobienia w dekupażu,
wzory jakich w ogóle nie miałam ;-)



I jeszcze raz piękna torba filcowa z moich marzeń...



Krakowianko- bardzo ale to bardzo Ci dziękuję kochana, spełniłaś moje wszystkie wymiankowe marzenia ;-))))

Pytanie dnia?

Lubicie dostawać niespodzianki robótkowe???
Uprzedzając Wasze odpowiedzi powiem, że ja je wprost uwielbiam ;-) I nie ma to jak wymianka z inną maniaczką robótkową, jeśli nie bawiliście się w takie zabawy serdecznie je Wam polecam!!!
Serdecznie Was pozdrawiam!!!

3 komentarze:

  1. Fantastyczne prezenty naszykowalyscie,z pewnoscia milo jest dostawac,ale przyjemnie tez jest szykowac i dawac prezenty prawda,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda Kasiu prawda ;-) Pozdrawiam Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)