niedziela, 7 lipca 2019

Akcesoria do chrztu

Do chrztu

Robienie takich rzeczy do chrztu nie znudzi mi się nigdy. Tym razem powstał stroik do świecy i szatka do chrztu. Dla chłopczyka. Minimalizm formy i tak zwana prosta klasyka, zawsze bardzo mi się podobały.
Oczywiście są to rzeczy szydełkowe. Szydełko 1.6 do tego biały kordonek.
Najwięcej pracy było przy wcelowaniu w wymiar. Reszta była już prosta.
Jeśli lubicie klimaty związane z chrztem, to w zakładce "do chrztu" po prawej strony bloga, możecie obejrzeć wszystkie moje prace wykonane na taką okoliczność.

Serdecznie witam Was na moim blogu i dziękuję za odwiedzinki. Tym bardziej, że przez dłuższy czas mnie nie było tutaj i nic nie pokazywałam. Mogliście się odzwyczaić ode mnie. ;-)
Pa Pa!



Sznureczek do zawiązania na świecy
także wykonany na szydełku
Dekoracją stroika jest zaledwie 
jeden kwiatek zrobiony przeze mnie z białej wstążeczki
Wszystko proste i delikatne


Swiecę dzierżył dumny ojciec chrzestny



Szatka
Kokardka, ozdoba najmniejsza z możliwych


Tutaj podczas szykowania
jeszcze przed krochmaleniem

I jeszcze raz stroik
Tak wykończyłam szydełkowy sznureczek

2 komentarze:

  1. Świeca ubrana w małą sukienkę nieźle wygląda, bo przysłonięty jest trochę plastikowy okapnik. On musi być,żeby na chrzestnego nie kapało. Właśnie skończyłam to samo szydełkować, tylko jeszcze nie sfotografowałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane 😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)