niedziela, 9 kwietnia 2023

Komplet zimowy

Witam Was serdecznie! Dzisiaj przychodzę z kompletem zimowym. Poszło na niego 10 motków włóczki merino w przepięknym pudrowym kolorze. Włóczka jest wełniana i bardzo delikatna. Na komplet składają się czapka, szalik, mitenki, skarpetki, opaska, brelok do kluczy i zakładka.
Na zdjęciach modeluje mi nowa właścicielka kompletu Asia.
Asia morsuje, więc komplet zimowy będzie jej potrzebny, najbardziej czapka, choć pozostałe części kompletu także. Włóczka została wykorzystana, aż do malutkiego kłębuszka. Lubię projekty, które zagospodarują włóczkę, aż do końca.
Dawno nie pokazywałam swoich prac więc to kolejny post, gdzie pokazuję zaległości. Druty mnie relaksują i rzadko się zdarza, żeby aktualnie coś się nie dziergało.
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego oglądania.
















 

10 komentarzy:

  1. Kolor idealny dla Modelki! Fantastycznie wygląda :-)
    Tyle możliwości stylizacyjnych, świetne robótki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze miło Cię widzieć na blogu - bardzo się cieszę. Po drugie - bardzo piękny i uniwersalny komplet z różowej włóczki - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komplet. Podoba mi się też jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam kolor robi dużo dobrego, dla osoby o ciemnych włosach, a co dopiero piękne wykonanie kilku elementów do kompletu. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również Cie pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Piękny komplet, ale mnie zainteresowały mitenki, nie mam kiedy się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mitenki są bardzo funkcjonalne

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)