niedziela, 3 stycznia 2016

Sezon skarpetkowy trwa

Przegapiłam

Przegapiłam dzień życzeń noworocznych na blogu...
Przyjmijcie zatem kolejne spóźnione życzenia wszystkiego co naj w Nowym Roku!
Największych funduszy na włóczki, największych projektów dzianinowych, najwięcej czasu na hobby!
I wszystkiego naj!!Oby najlepsze dni starego roku, były najgorszymi dniami nowego roku! ;-))))

Nadal

Nadal u mnie trwa sezon skarpetkowy. Dzisiaj prezentuję skarpetki męskie w wersji long, najlepiej takie sprawdzają się w sezonie późno-jesiennym i zimowym.
Włóczka zachwyca swoim miszmaszem kolorystycznym. Jest w motkach 50 g i 210 metrowych. Miałam dwa takie motki dzięki Erendis, która nabyła je dla mnie. Może i ta kolorystyka nie jest taka typowo męska, ale że skarpetki przeważnie są schowane w butach i pod spodniami, a mężowi nie przeszkadza bum niebieskiego,  granatowego, beżowego białego i fioletowego więc będą dla niego. Tym bardziej, że jakoś tak automatem nabrałam ilość oczek na mężowe skarpety.
Ponieważ długość wyszła typowo podkolanówkowa zużyłam całą niebieską miszmaszową włóczkę i jeszcze trochę granatowej. Tak więc znowu połączyłam dwa rodzaje włóczki, aby ostateczna ilość włóczki była ok.

Sesja foto 

Sesja foto tym razem taka niekoniecznie profesjonalna. Mówi się trudno.;-))


A Wy?

Jak żyjecie po sezonie świąteczno-noworocznym? Jeszcze mieścicie się w swoją garderobę? Czy nadmiar jedzenia i picia spaliłyście w Sylwestrowych wygibasach? A może w robótkach na drutach?
Serdecznie Was pozdrawiam.

Dwa kolory włóczki zestawione w jedną całość


Wykończenie palców z bliska


Pięta po "mojemu" z bliska



Na tym zdjęciu tego nie widać ale są naprawdę długie te skarpety


Na stopach


Zdjęcie panoramiczne, skarpeta na nogach właściciela










27 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia, wzajemnie,wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku Ciaparo. Skarpetki dla męża wspaniałe na mrozy. Co ja bym teraz zrobiła, gdybym nie miała Twoich i Uli wełnianych skarpetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzłabyś kochana! :-) Na szczęście masz 2 pary :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Widziałam dzisiaj Twoje Mistrzostwo, daleko mi do Ciebie w precyzji, oj daleko!

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Sezon na skarpety jest zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Teraz skarpetki takie są idealne :-)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem męskie te skarpetki i nogi Wicia prezentują się w nich bardzo okazale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I duża stopa i długa noga, panoramiczne zdjęcie jest najbardziej realne i obrazujące długość skarpet.

      Usuń
  6. Fajne kolory:) Jak potrzebujesz włóczki to w sh w Łodzi na Piłsudskiego ( róg z Piotrkowską ) jest dużo motków tylko nie pamiętam w jakie dni. Tam na górę są schody ruchome. A mój blog można dodać w swoim panelu bloggera ( Moje blogi - dodaj blog ) buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Agnieszko, i Tobie życzę z tym Nowym Rokiem spełnienia marzeń :-) Szczęśliwego Nowego Roku.
    Skarpetki wspaniałe - doskonale prezentują się na męskich stopach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Męskie stopy są dość fotogeniczne :-)

      Usuń
  8. Wspaniałe skarpety:)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby był dobry dla wielu Polaków i Polek! Dziękuję!

      Usuń
  9. Piękne skarpety.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie odziałaś męskie łydki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A łydki były długie.... z pół metra miały :-)))

      Usuń
  11. Życzę Ci samych pomyślnych dni w nowym roku. Skarpety są rewelacyjne i ja, zmarźlak, chętnie się bym w takie odziała, tyle że kozaków nie dałabym rady już włożyć, ale może przy takich grubych, długich i ciepłych skarpetach kozaki by nie były potrzebne? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, buty musiałyby być luźniejsze, żeby skarpetki takie weszły.:-) Bardzo dziękuję za śliczne życzenia, sama bym sobie lepszych nie złożyła.

      Usuń
  12. Wypasione, wypasione pozdrawiam z Nowym Rokiem Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne skarpety :)
    Muszę się skusić w końcu na zrobienie ale szydełkiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam skarpety, a Twoje sa super!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)