piątek, 14 grudnia 2012

Pojemniki kuchenne na prezent gwiazdkowy

Dzisiaj chciałam pokazać pojemniki kuchenne, jakie wykonałam dla jednej zaprzyjaźnionej osoby. Olśniło mnie jak tylko je ujrzałam. Po czym są.... a nie powiem... dość, że oryginalnie były pojemnikami na coś zupełnie innego. Wykonałam je do kompletu do tego znanego już Wam  chusteczkownika . Będą stały sobie pewnie razem, więc ozdobione zostały tym samym motywem słonecznikowym. Bardzo lubię motyw tego kwiatu i już nie raz go widziałyście w moich pracach. Dekielek był plastikowy i było to moje pierwsze podejście do ozdobienia motywami decoupage powierzchni plastikowej.  Dół  pojemnika to ręcznie szyta koronka w kolorze białym, do kompletu sznureczek bawełniany brązowy. Chciałam, żeby pojemniki były w stylu romantycznym i chyba się udało. Koronkę do mycia pojemnika oczywiście się zdejmuje. Może być koronka na różnej wysokości -na jakiej nam się podoba w zasadzie,  bo bez trudu przesuwa się. Jeśli Madzia dośle mi zdjęcia jak sobie razem stoją w kuchni te przedmioty to jeszcze pokarzę je w ich nowym domku.
Serdecznie Was pozdrawiam. 





 



A tu zdjęcie z nowego domku



7 komentarzy:

  1. Będą stanowiły świetny komplet :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne :-)
    Wspaniałe są te puszki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądają z koronką u dołu:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :) Świetny pomysł z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonecznie zrobiło się w kuchni, chociaż zima.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)