piątek, 21 grudnia 2012

Kolejny prezent.

A dzisiaj dla Was specjalnie, kolejny prezent z serii choinkowych podarunków. Leży już zapakowany w ozdobny papier, zawiązany wstążeczką i gotowy. Wykonany w szale, oraz na fali gonitwy upływającego czasu przedświątecznego, bardzo starałam się, żeby pomimo pośpiechu wykonany był starannie. Kolejny dla bliskiej osoby tym razem płci męskiej. Mam nadzieję, że zawiśnie szybko i ciekawa jestem, gdzie będzie zdobił ścianę :-)
Szafeczka na klucze. Ozdobny motyw z serwetki. Dodatkowo przecierałam zewnętrze części skrzyneczki, ciepłą w kolorze, brązową farbą, bo mąż stwierdził, że smutne mi to całościowo wyszło. Starałam się przetarciami, ożywić całość. Środek -także wymalowany i wylakierowany, ale już bez motywu ozdobnego.
Przepraszam za zdjęcia ...niezbyt mi wyszły... nie będzie już innych.
Serdecznie Was przed-świątecznie pozdrawiam i życzę, abyście zdążyli ze wszystkimi zaplanowanymi na ten czas rzeczami.



4 komentarze:

  1. Bardzo ładna szafeczka. Podobają mi się te brytyjskie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna szafka :-)
    Idealna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Tobie życzę, aby Boża Dziecina obdarzyła Twoja rodzinę radościąi miłością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafeczka jest świetna :) bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)