sobota, 29 grudnia 2012

Zapomniane na krótko.

Z końcem roku robimy porządki. Planujemy różne rzeczy ale i przypominamy sobie o różnych rzeczach.
Do mojego chlebaczka, dostałam w prezencie od Madzi serwetkę- niespodziankę w prezencie gwiazdkowym. Madzia nie prowadzi bloga, więc pochwalę ją, bo zdolna niesamowicie jest kobieta!
Serwetka jest szydełkowa oczywiście i bardzo piękna! Madziu dziękuję Ci w imieniu swoim i szczęśliwego chlebaczka :-) !






Mój chlebaczek pokochał serwetkę, z wzajemnością zdaje się! Pa!

7 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam.... Kusisz i kusisz :-) Ale ja niestety nie mam szczęścia do losowań :-)
    A komentować i tak będę :-)
    Piękną serwetę dostałaś - idealnie pasuje do chlebaczka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to nie losowanie...:-)
      Każdy komentarz jest odnotowany w kolejności składania...
      Ja tylko sobie zaglądam w odpowiednią zakładkę i widzę, że do 1000 komentarza brakuje jeszcze.... i....nie powiem! Bo za łatwo będzie!

      Usuń
    2. A szkoda, że nie zdradziłaś ile jeszcze zostało... :-)

      Usuń
  2. I stanowią zgrany duet :)) piękna serweta;) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka ładna i spora, możesz nią chlebek owinąć, żeby nie wysychał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka cudna i ładnie komponuje się z chlebaczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace-wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)