czwartek, 28 stycznia 2016

Melanżowy zestaw dla man'a nr 2

Brat mojego męża pozazdrościł mu eleganckiego kolorowego zestawu męskiego w postaci czapki i komina, więc niech nie zazdrości tylko ma podobny.
Niestety komin wyszedł w wersji krótszej, bo okazało się, że motek, który sobie ukręciłam na tyle tylko wystarczył.

Foto

Tylko podłogowe, mówi się trudno. Ilość tekstu do zdjęć jak na mnie także minimalna. Przesilenie jakieś? Bardzo możliwe.

 Ten komin to w zasadzie większy golf
ale wystarczająco ciepły.

 Czapka o prostym splocie

 I na leżaka

 I dwa razem, żeby nie było że to samo pokazuję ;-)))




AWy?

Czy także czujecie się wyczerpani tą zimą? Ja tęsknię za słonkiem, jak się we wtorek u mnie pojawiło dało mi mega powera :-) A teraz leje... szaro jest i bardzo smutno.

3 komentarze:

  1. Obydwa komplety fantastyczne :-)
    A ja się zastanawiam, czemu mi się chce... a u mnie słońce świeci - to pewnie dlatego :-) Już się nie mogę doczekać mojej nowej niteczki :-) Właśnie dzisiaj mam nadzieję dostać ją w swoje ręce :-) Po miesiącach nie kupowania nowych moteczków - zaszalałam i zrobiłam sobie prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawy i fajnie pokombinowalas z wloczka .Tak juz mamy ,ze tesknimy za tym co minęło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplety , typowo męskie , pięknie połączone kolory. Ja tez już chcę wiosny !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)