środa, 19 grudnia 2018

Szalik kocyk

Patchwork albo szalik kocyk

Mając włóczki po innych projektach, można wykonać taki szalik szydełkowy. Jak widzicie tłem bazą jest kolor ciemno brązowy a na obrzeżach czarny. Srodek szala to czysta wariacja kolorystyczna a brzegi już totalny spokój, aby to wyłagodzić. Szal jest długi przedłużają go dodatkowo frędzle w kolorach pasków. I dość szeroki, aby można było omotać się nim na wiele sposobów.


Zaczęłam

Zaczęłam robić szal od tej pstrokatej części a potem zestresowałam się, że jednak za bardzo pstrokaty będzie. Tak więc dodałam już potem spokojne kolory. Jak szal się złoży na pół można tą pstrokatą część schować.
I co? Podoba się Wam??













Kiedyś...

Kiedyś już robiłam taki szalik było to wieki temu. Pokazuję chętnym
KLIK







9 komentarzy:

  1. Ale super! :-)
    Szaliki to zmora moja wielka, robię w tym roku już czwarty i uch... końca nie widać ;-)
    Samego dobrego!
    A, jeśli chciałabyś otworzyć sklep na etsy, daj cynk, wyślę Ci zaproszenie, dostaniesz 40 darmowych wystawień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała odezwij się Lenny na mój @, ok?

      Usuń
    2. Za momencik dostaniesz zaproszenie :-)

      Usuń
  2. Sposób fajny na resztki, ale kolory nie moje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pstrokaty, ale bardzo ładny. Paski są równej szerokości i czerń dobrze zespala całość.Pozdrawiam Cię Ciaparo i życzę wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię i odwiedzili Iwonko 💋💋

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)