czwartek, 26 kwietnia 2018

Podkładki, serwetki kuchenne.

Prezenty

Kto trudni się rękodziełem, wie, że prezenty na różne okazje rękodzielnicy uwielbiają pasjami wykonywać. Nie jestem w tym temacie odosobniona. Jeśli tylko wiem, oczywiście odpowiednio z wyprzedzeniem, że będę na jakieś urodziny/imieniny czy gdziekolwiek indziej zaproszona, lubię dołączyć prezent ręcznie wykonany. Uwielbiam takie prace. Cieszy mnie widok tych prac potem używanych i lubianych.


Do kuchennego stołu

Podkładki te powstały z myślą o konkretnym miejscu i konkretnym stole. Mam nadzieję, że będą długo służyły, będą lubiane i często eksponowane.

Serwetki/podkładki 

Do kuchennego stołu, na prezent na nowy domek wymyśliłam coś, co w zasadzie robiłam już nie jeden raz. Różnica polega jednak  na kolorze i na wielkości gadżetu. Zazwyczaj robiłam małe serwetki. Tym razem zrobiłam komplet dużych i jedną małą. Kolor też jest niebanalny- szarość, która powinna do każdego wnętrza pasować. Dość ciekawa ta szarość, jak widać odcieni tego koloru jest cała paleta. Szary to także kolor, który bardzo lubię, jest go jednak ciągle za mało w mojej szafie.
Duże serwetki -będą to podkładki, na kuchenny stół. Jedna mała będzie na środek stołu na przykład na dodatki do kawy czy herbaty, na cukiernicę na przykład, albo cukiernicę i dzbanuszek do mleka.
Zestaw jest prezentowym zestawem jak już pisałam. Mam nadzieję, że w nowym domku się przydadzą serwety gadżety i będą  dobrze się tam prezentować.

A Wy?

Podoba Wam się taki pomysł na jeden z prezentów?
Serdecznie Was pozdrawiam!

Serwetki/podkładki na docelowym
białym kuchennym stole


 Z zieloną serwetą 
Nie wiedziałam, że taka będzie,
ale chyba nie pogryzą się ;-)


Zestaw składa się z 7 serwetek
Poniższe zdjęcia są wcześniejsze


6 dużych pod talerze


7-ma mała na środek stołu np. pod cukiernicę
Fantazyjnie związane wstążeczką,
wskoczyły do ozdobnej prezentowej torby



2 komentarze:

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)