niedziela, 22 kwietnia 2018

Chusta numer dwa wariacja wzoru. Ażurek v.4

Dzisiaj

Dzisiaj chciałam pokazać chustę numer dwa w wariacji wzorem. Pokazywałam ją ostatnio jako wariację kolorem. Łączyłam gładkie body chusty jednego koloru, z ażurowym dołem innego koloru. A dzisiaj pokazuję, że można tą samą chustę urozmaicić wzorniczo, jeśli mamy włóczkę tego samego koloru. Niby proste tematy, niby cały czas kręcimy się wokół jednego wzoru, ale cały czas inaczej się kręcimy i inne rzeczy z tym wzorem robimy.


Ażurowa chusta numer dwa

Pokazywałam jak zrobić chustę z ażurem według mojego pomysłu. Tym razem wykonałam chustę z takim samym ażurem, body jest także tak samo wykonane. Jedyna różnica polega na  tym, że mały kawałek zrobiłam gładkiego body, przeplotłam to pasem ażuru i ponownie zrobiłam kawałek gładkiego body i ponownie przeplotłam to pasem  ażuru, już nam dobrze znanym. Niby żadna trudna sprawa. Cały czas ten sam wzorek i to same gładkie body. A jednak to samo, ale nie tak samo ;-)
Zupełnie inny uzyskany efekt, prawda???

Tutaj KLIK opis chusty i pierwsza jej wersja
Tutaj KLIK druga wersja tej chusty, zabawa kolorem
Tutaj KLIK trzecia wersja tej chusty, także zabawa kolorem
a dzisiaj zabawa wzorem ;-) zainteresowane osoby odsyłam do wcześniejszych postów.

Druty

Chusta wykonana jest drutami KP akrylowymi 10 mm jak widzicie wychodzi wtedy lekka i zwiewna i bardzo ażurowa. O drutach dedykowanych do chust tzw. grubasach pisałam odrębny artykuł tutaj można poczytać, odsyłam zainteresowane tematem osoby KLIK.

A Wy?

Możecie się pochwalić już jakąś chustą, wykonaną dzięki moim postom dla uczących się? Jeśli tak wysyłajcie zdjęcia na mail do mnie tutaj KLIK trochę schowany, żeby spamy do mnie nie docierały ;-)
Serdecznie pozdrawiam nowe osoby wśród obserwujących! Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.


Wzorek z bliska

 Mięciutka 

Zwiewna

 Ażurowa 

 I pas oczek prawych

 Całość 

 Kolor bazowy dobry do innych kolorów

 Chusta jest na sprzedaż 
W zakładce sklepik ciapary,
można zobaczyć inne chusty na sprzedaż

 Zbliżenie

 Pięknie i ciepło

 Prawie takie same zdjęcia


 Całość

Swobodnie ułożona



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  2. Obejrzałam wszystkie wersje chusty, są piękne.Nie dziwię się,że na dywanie szpilek nie wpinasz.Zawsze jakaś może potem w nogę wejść.Ja napinam brzegi chust na styropianie i w pozycji stojącej suszę na balkonie.Styropian można potem wsunąć za szafę lub regał.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem napinam jeśli skład jest taki, że chusta zostanie potem w naciągniętej formie. Przy dużej domieszce akrylu, nie robię tego. Chusta nie łapie i tak wtedy formy. Prasować żelazkiem też nie lubię, bo robi się wtedy naleśnikowata. Raz tak zmarnowałam chustę i więcej już nie robię żelazkiem. Pozdrawiam serdecznie Cię Iwonko!

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)